• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір)

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір)

6 989.40 UAH з ПДВ
Номер: b4ffb2e84a5e4a4e94198888d761de9d
Ідентифікатор договору: UA-2019-11-05-000401-a-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір)
Номер договору: 25/11
Дата підписання: 25.11.2019 00:00
Період дії договору: 25.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 6 989.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 164.90 UAH)
Оплачено: 6 989.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 164.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 258 штуки
Період постачання 18.11.2019 - 25.11.2019
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 97 На карті