-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Зелена в с. Шельвів Локачинського р-ну Волинської обл.
621 781.20
UAH з ПДВ
Номер:
5a0622dfd10a44eca6d831b482fbf26b
Ідентифікатор договору:
UA-2019-11-04-000464-a-a1
Замовник:
Затурцівська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04332087
-
Контактна особа:
Микулич Оксана Володимирівна +380337497446 zaturcitender@gmail.com
-
Адреса:
45523, Україна, Волинська область, Затурці, вул. Липинського, буд. 66
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТзОВ "АМіЛа"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25090493
-
Контактна особа:
Микитюк Роман Володимирович 0673254703
-
Адреса:
44801, Україна, Волинська область, смт. Турійськ, вул. Привокзальна, 26
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
468
Дата підписання:
04.11.2019 00:00
Період дії договору:
04.11.2019 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
621 781.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 621 781.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Зелена в с. Шельвів Локачинського р-ну Волинської обл.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
45540, Україна, Волинська область, с. Шельвів Локачинського р-ну, вул. Зелена
На карті
Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Зелена в с. Шельвів Локачинського р-ну Волинської обл.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
45540, Україна, Волинська область, с. Шельвів Локачинського р-ну, вул. Зелена
На карті
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
a2d1d3d2aeac47598201b4dcb6e6446e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди, що у відповідності до умов договору №468 від 04.11.2019 р. сторони погодились внести зміни у Додаток 1 договору Календарний графік виконання робіт, у Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період будівництва), у Додатку 4 - План фінансування будівництва (на поточний рік), виклавши їх у редакції: пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції "Підрядник розпочинає виконання робіт з моменту підписання Договору і забезпечує їх завершення до 31.12.2019 р. Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт; пункт 4.6 викласти у наступній редакції: зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень (договірної ціни) та складають на дату укладання договору: 621 781.20 грн. в тому числі ПДВ 103 630.20 грн. З них 491 998.20 грн. кошти - державного бюджету 2019 р., 129 783.00 грн. - кошти місцевого бюджету 2019 р.; пункт 20.1. викласти у наступній редакції "Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.19 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором"
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.12.2019 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
6f524ff72bf74ef399899fc0ff9c1d71
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди, що у відповідності до умов договору №468 від 04.11.2019 р. сторони погодились внести зміни у Додаток 1 договору Календарний графік виконання робіт, у Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період будівництва), у Додатку 4 - План фінансування будівництва (на поточний рік), виклавши їх у редакції: пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції "Підрядник розпочинає виконання робіт з моменту підписання Договору і забезпечує їх завершення до 31.12.2019 р. Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт; пункт 4.6 викласти у наступній редакції: зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень (договірної ціни) та складають на дату укладання договору: 621 781.20 грн. в тому числі ПДВ 103 630.20 грн. З них 491 998.20 грн. кошти - державного бюджету 2019 р., 129 783.00 грн. - кошти місцевого бюджету 2019 р.; пункт 20.1. викласти у наступній редакції "Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.19 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором"
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.12.2019 00:00
Статус:
Опубліковано