• Відкриті торги
  • КЕП

Пакети для сміття

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

1 296 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 09064fc23b354ac0b66b517cb11a4411
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-27-000854-a-b1
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
Класифікатор ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміттяАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Номер договору: уз/цл-19898/ю
Дата підписання: 20.11.2019 00:00
Період дії договору: 20.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 1 296 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 216 000.00 UAH)
Причини розірвання договору: Без розірвання договору (по закінченню строку договору, виконання 0,00грн)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пакет для сміття 70х110см (120л) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Код ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість 500000 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
Пакет для сміття 60х80см (60л) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Код ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість 1086000 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті
Пакет для сміття 50х60 см (35 л) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Код ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість 330000 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті