• Відкриті торги
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території Будинку Держпром (проїжджа частина дороги між 7 та 6 під'їздами та 3 та 4 під'їздами, курдонер 2-го, 5-го, 8-го під'їздів) за адресою: м-н Свободи,5 в м.Харкові, ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території Будинку Держпром (проїжджа частина дороги між 7 та 6 під'їздами та 3 та 4 під'їздами, курдонер 2-го, 5-го, 8-го під'їздів) за адресою: м-н Свободи,5 в м.Харкові, ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

4 282 467.48 UAH з ПДВ
Номер: cbf4407a25ed4240b12582cf3da56f15
Ідентифікатор договору: UA-2019-10-09-001498-a-b1
Замовник: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ"
Постачальник: Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території Будинку Держпром (проїжджа частина дороги між 7 та 6 під'їздами та 3 та 4 під'їздами, курдонер 2-го, 5-го, 8-го під'їздів) за адресою: м-н Свободи,5 в м.Харкові, ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Номер договору: 198-Д
Дата підписання: 11.11.2019 00:01
Період дії договору: 11.11.2019 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 4 282 467.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 713 744.58 UAH)
Оплачено: 4 268 863.68 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 711 477.28 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території Будинку Держпром (проїжджа частина дороги між 7 та 6 під'їздами та 3 та 4 під'їздами, курдонер 2-го, 5-го, 8-го під'їздів) за адресою: м-н Свободи,5 в м.Харкові, ДК 021:2015 45453
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.06.2020
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 222df3369d53424099a6885302c727d4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З метою покращення предмета закупівлі сторони дійшли згоди щодо коригування строків викнання робіт за Договором в бік зменшення. Дане коригування не призведе до зменшення обсягів та погіршення якості виконання робіт.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.11.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода №1. Календарний графік. (2).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 26b51f4fa1f54f6da4c3da47fcce859f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.5.1. розділу 5 "Строки виконання зобов'язань" Договору № 198-Д від 11.11.2019 року та п. 4 част 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони уклали Додаткову угоду до Договору № 198-Д від 11.11.2019 року. Після внесених змін строк виконання робіт за Договором подовжено до 01.04.2020, строк дії договору подовжено до 31.12.2020.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода № 2.. (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e73f7e6f6973413e81c203c61bbc7b55
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.п. 4 та 5 част. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони погодили внести зміни до п. 2.1. розділу 2 "Ціна договору" Договору підряду № 198-Д від 11.11.2019 р. та до п. 5.1. розділу 5 "Строки виконання зобов'язань" Договору підряду № 198-Д від 11.11.2019 р., а саме подовжити строк виконання робіт до 30.06.2020 р. Після внесених змін загальна ціна Договору становить 4 282 467,48 грн., з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 17.06.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 3 (1).pdf
pdf
Додаток № 3 (1).pdf
pdf
Додаток № 2 (1).pdf
pdf
Договірна ціна (1).pdf
p7s
sign.p7s