• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські товари

33 539.08 UAH з ПДВ
Номер: ced74e4a39b54c4085c562034551b2ee
Ідентифікатор договору: UA-2019-10-16-002298-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 11/11
Дата підписання: 11.11.2019 15:24
Період дії договору: 11.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 33 539.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 539.08 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (власні кошти підприємства)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2370 одиниця
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А На карті