-
Відкриті торги
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт будівлі харчоблоку з господарськими спорудами КЗ "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва" за адресою пр.Пушкіна, 26, м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
39 593 135.85
UAH з ПДВ
Номер:
7964b1c5692f4de1a607b4f5d08c44da
Ідентифікатор договору:
UA-2019-10-03-002430-b-b1
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
04011650
-
Контактна особа:
Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108,+380563730101 grechko@adm.dp.gov.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 34
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41416171
-
Контактна особа:
Коваль Оксана Миколаївна +380504804629 NoviyDomLTD@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто, вул. Робоча, будинок 164-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№348/11-19
Дата підписання:
12.11.2019 09:38
Період дії договору:
12.11.2019 00:00 - 27.09.2021 00:00
Сума договору:
39 593 135.85 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 571 713.54 UAH)
Оплачено:
2 992 883.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 498 813.92 UAH)
Причини розірвання договору:
У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт будівлі харчоблоку з господарськими спорудами КЗ "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва" за адресою пр.Пушкіна, 26, м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.12.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
64b2e9deb53a4e2b8f92425361556d37
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміни до п.1.7, п.1.8, п.10.4-10.8, п.15.1 до Договору
Номер додаткової угоди:
додаткова угода 2 до договору 348/11-19 від 12.11.2019
Дата внесення змін до договору:
04.12.2020 11:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
67d7bd94a5734a9fad6ec3e66858f8a3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору.
Номер додаткової угоди:
№3
Дата внесення змін до договору:
10.03.2021 17:28
Статус:
Опубліковано