-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги їдалень у Конгрес-холі готелю "Президент-Готель" за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна, 12 згідно з рішенням Ради суддів України від 02.08.2019 №43 для проведення ХVІI позачергового з'їзду суддів України
195 547.40
UAH з ПДВ
Номер:
f5b0d10cac9c4bd48507b8affc9cd60e
Ідентифікатор договору:
UA-2019-10-22-003629-b-b1
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
×
-
Код ЄДРПОУ:
26268059
-
Контактна особа:
Наталія Никитенко +380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua http://court.gov.ua/tu11/
-
Адреса:
01011, Україна, Київська область, м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КВАДР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35929323
-
Контактна особа:
Даліненко Оксана Володимирівна +380442563256
-
Адреса:
01203, Україна, Київ, КиЇв, Печерський район ВУЛИЦЯ ГОСПІТАЛЬНА будинок 12
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору:
332-19
Дата підписання:
22.10.2019 16:49
Період дії договору:
22.10.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
195 547.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 195 547.40 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги їдалень у Конгрес-холі готелю "Президент-Готель" за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна, 12 згідно з рішенням Ради суддів України від 02.08.2019 №43 для проведення ХVІI позачергового з'їзду суддів України (Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2019
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6d19f55af8934b53bd69499308b44a36
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили доповнити розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору пунктом такого змісту:
"5.7. За цим Договором Замовник, на умовах попередньої оплати, на підставі Калькуляції- меню сплачує аванс у розмірі 30% вартості послуг в сумі 58 664,22 (п’ятдесят вісім тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 22 кой.) в т.ч. ПДВ - 20% 9 777,37 (дев’ять тисяч сімсот сімдесят сім гривень 37 кой.) визначеної пунктом 2.1. Договору, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з банківськими реквізитами, вказаними в даному Договорі".
Номер додаткової угоди:
1/345-19
Дата внесення змін до договору:
25.10.2019 11:00
Статус:
Опубліковано