• Відкриті торги
  • КЕП

«Роботи за проектом «Реконструкція автономної котельні КОЗО «Кислянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Зайцівської сільської ради» за адресою: вулиця Миру, 1, село Кислянка, Синельниківський район, Дніпропетровська область з встановлення твердопаливних водогрійних котлів загальною потужністю 0,4 МВт на агробіомасі»

1 666 999.20 UAH з ПДВ
Номер: 6bdbf038faf147cdb2f864b5bb78c9f1
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-26-001696-b-b1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Зайцівської сільської ради
Постачальник: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: П 12/19
Дата підписання: 28.10.2019 15:07
Період дії договору: 28.10.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 1 666 999.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 277 833.20 UAH)
Оплачено: 1 666 999.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 277 833.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Роботи за проектом «Реконструкція автономної котельні КОЗО «Кислянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Зайцівської сільської ради» за адресою: вулиця Миру, 1, село Кислянка, Синельниківський район, Дніпропетровська область з встановлення твердопаливних водогрійних котлів загальною потужністю 0,4 МВт на агробіомасі» (кошти державного і місцевого бюджетів)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання 28.10.2019 - 10.12.2019
Місце постачання 52512, Україна, Дніпропетровська область, село Кислянка, вулиця Миру, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: ae10dd8f89724678a75766cd52290a4a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін в календарний графік виконання робіт. Загальний термін виконання робіт -50 днів.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору підряду № П12/19 від 28.10.19
    Дата внесення змін до договору: 13.12.2019 10:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
ДУ1_1.jpg
jpg
ДУ1_2.jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: 7b807c99d98d4412b74b8d258fdd2762
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну дії договору з дати підписання до 31 грудня 2020 року
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору підряду №П 12/19 від 28.10.19
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2019 10:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
ДУ 2 Астера.jpg
p7s
sign.p7s