-
Відкриті торги
-
КЕП
«Роботи за проектом «Реконструкція автономної котельні КОЗО «Кислянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Зайцівської сільської ради» за адресою: вулиця Миру, 1, село Кислянка, Синельниківський район, Дніпропетровська область з встановлення твердопаливних водогрійних котлів загальною потужністю 0,4 МВт на агробіомасі»
1 666 999.20
UAH з ПДВ
Номер:
6bdbf038faf147cdb2f864b5bb78c9f1
Ідентифікатор договору:
UA-2019-09-26-001696-b-b1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Зайцівської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41826166
-
Контактна особа:
Юлія Мормуль +380954988197 vozajtzeve@ukr.net
-
Адреса:
52514, Україна, Дніпропетровська область, с. Зайцеве, вул. Центральна, буд. 10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38709835
-
Контактна особа:
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера" 050-640-44-36 astera_tender@ukr.net http://ooo-astera.prom.ua/
-
Адреса:
53200, Україна, Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. 50-років НЗФ, буд. 74
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
П 12/19
Дата підписання:
28.10.2019 15:07
Період дії договору:
28.10.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
1 666 999.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 277 833.20 UAH)
Оплачено:
1 666 999.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 277 833.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Роботи за проектом «Реконструкція автономної котельні КОЗО «Кислянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Зайцівської сільської ради» за адресою: вулиця Миру, 1, село Кислянка, Синельниківський район, Дніпропетровська область з встановлення твердопаливних водогрійних котлів загальною потужністю 0,4 МВт на агробіомасі» (кошти державного і місцевого бюджетів)
Кількість
1 роботи
Період постачання
28.10.2019 - 10.12.2019
Внесені зміни
- Зміна №1 Додаткова угода №1 до договору підряду № П12/19 від 28.10.19
- Зміна №2 Додаткова угода №2 до договору підряду №П 12/19 від 28.10.19
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ae10dd8f89724678a75766cd52290a4a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін в календарний графік виконання робіт. Загальний термін виконання робіт -50 днів.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1 до договору підряду № П12/19 від 28.10.19
Дата внесення змін до договору:
13.12.2019 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7b807c99d98d4412b74b8d258fdd2762
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження терміну дії договору з дати підписання до 31 грудня 2020 року
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №2 до договору підряду №П 12/19 від 28.10.19
Дата внесення змін до договору:
28.12.2019 10:00
Статус:
Опубліковано