• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (аудиторська перевірка фінансових звітів про надходження та використання коштів за проектами (програмами) «Підтримка системи епідеміологічного нагляду за ВІЛ і системи управління/поліпшення якості лабораторій Міністерства охорони здоров'я України, покращення використання стратегічної інформації та pозбудова потенціалу громадської охорони здоров'я в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)» та «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІДу в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)»)

700 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 685af5bc18f64b8bbce35e5819cf7ae2
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-23-001401-a-c1
Замовник: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"
Класифікатор ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: Договір №695
Дата підписання: 04.11.2019 17:00
Період дії договору: до 31.12.2019 00:00
Сума договору: 700 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 700 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (аудиторська перевірка фінансових звітів про надходження та використання коштів за проектами (програмами) «Підтримка системи епідеміологічного нагляду за ВІЛ і системи управління/поліпшення якості лабораторій Міністерства охорони здоров'я України, покращення використання стратегічної інформації та pозбудова потенціалу громадської охорони здоров'я в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)» та «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІДу в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)»)
Код ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 15.11.2019
Місце постачання 04071, Україна, місто Київ, Київ, Ярославська 41 На карті

Внесені зміни

    Номер: d0bc7e1dd14b4876aa810876c254aaf4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Перенесення строків надання послуг та внесення змін до пункту 5.1. і підпунктів 6.4.1. та 6.4.2. пункту 6.4. Договору на підставі підпункту 2 пункту 12.2. розділу 12, пунктів 13.1, 13.5. розділу 13 Договору, пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.11.2019 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова_угода_1_від_081119_ТОВ_БДО.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d38ec170e6c44f0b87bf7fa353223abb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: на підставі підпункту 2 пункту 12.2. розділу 12, пунктів 13.1, 13.5. розділу 13 Договору, пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору № 03/30041а від «04» листопада 2019 року (надалі по тексту – Договір) та Додатку 1 до Договору про наступне: 1. У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг, а саме затримки ПАТ «Укрексімбанк» у видачі документів, що необхідні для проведення аудиту, пункт 5.1. і Договору викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з моменту підписання договору до «24» грудня 2019 року. 2. Розділ «Строк надання послуг» Технічної специфікації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), що є Додатком 1 до Договору викласти в наступній редакції: Строк надання Послуг: з моменту підписання договору до 23 грудня 2019 року 3. Розділ «Умови виконання аудиторської перевірки та порядок оплати» Технічної специфікації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), що є Додатком 1 до Договору викласти в наступній редакції: Умови виконання аудиторської перевірки та порядок оплати: Замовник вимагає своєчасного завершення аудиторської перевірки та видачу аудиторських звітів та листів до керівництва не пізніше 23 грудня 2019 року.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2019 18:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова_угода№2_аудит.pdf
p7s
sign.p7s