• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:15 - 50310000-1 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги з заправки та реставрації картриджів) (кошти місцевого бюджету)

5 680.00 UAH без ПДВ
Номер: e3e541e6ecdc440abc0048fa58d3208d
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-26-000467-b-b1
Замовник: Інспекція з питань благоустрою Дніпровської міської ради
Постачальник: ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 12
Дата підписання: 21.10.2019 11:05
Період дії договору: 21.10.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 5 680.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 5 680.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:15 - 50310000-1 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги з заправки та реставрації картриджів) (кошти місцевого бюджету
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Короленка, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5256285cb73541698cb3fa3f8bed60e0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення уточнень до договору та додатку
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.10.2019 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s