-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:15 - 50310000-1 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги з заправки та реставрації картриджів) (кошти місцевого бюджету)
5 680.00
UAH без ПДВ
Номер:
e3e541e6ecdc440abc0048fa58d3208d
Ідентифікатор договору:
UA-2019-09-26-000467-b-b1
Замовник:
Інспекція з питань благоустрою Дніпровської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40634559
-
Контактна особа:
Тетяна Желіба +380679561352 insdmr@ukr.net http://zakupki.prom.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2015300381
-
Контактна особа:
Людмила Хамаза +380997333557 khamazalg@ukr.net
-
Адреса:
48009, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Робоча, 152
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору:
12
Дата підписання:
21.10.2019 11:05
Період дії договору:
21.10.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
5 680.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
5 680.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:15 - 50310000-1 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (послуги з заправки та реставрації картриджів) (кошти місцевого бюджету
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.12.2019
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5256285cb73541698cb3fa3f8bed60e0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення уточнень до договору та додатку
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.10.2019 17:00
Статус:
Опубліковано