• Відкриті торги
  • КЕП

Придбання виїзних воріт для 81 ДПРЧ

107 950.00 UAH з ПДВ
Номер: ce6936a9cce948278188b092a9560eb2
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-18-000188-c-c1
Замовник: ДП 81ДПРЧ ГУ ДСНС України у Донецькій області
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ГЕНЕРАЦІЇ ІНСТАЛЯЦІЇ-ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Номер договору: 1710/19
Дата підписання: 21.10.2019 00:00
Період дії договору: 21.10.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору: 107 950.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 991.67 UAH)
Оплачено: 107 950.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 991.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання виїзних воріт для 81 ДПРЧ (субвенція з районного бюджету державному бюджету в рамках Програми економічного і соціального розвитку Великоновсілківського району на 2019 рік та основні напрямки розвитку на 2020 і 2021 роки)
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 2 штуки
Період постачання до 30.11.2019
Місце постачання 85500, Україна, Донецька область, смт Велика Новосілка, провул. Аграрний, 23 А На карті

Внесені зміни

    Номер: d6bcdac6b5ac46508e1ce10a9d512bf7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.11.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
003.jpg
    Номер: 4359fcef37a0413eb7797097a28f1c7a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Затримка товару на митниці
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода2.pdf