• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з капітального ремонту мобільних терміналів контролю документів (МТКД) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

2 620 302.00 UAH з ПДВ
Номер: d93d32dd78fc4800abe14454922695ad
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-12-001103-b-a2
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Номер договору: уз/цл-19843/Ю
Дата підписання: 08.11.2019 00:00
Період дії договору: 08.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 2 620 302.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 620 302.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з капітального ремонту мобільних терміналів контролю документів (МТКД)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті