• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання, монтаж (встановлення) предметів довгострокового користування - 2 зупиночних павільйона

139 980.00 UAH з ПДВ
Номер: 2e310dd9ecba49b08b9a438e45916b46
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-25-000288-c-c1
Замовник: Виконком Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: ОЛІР
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Номер договору: 195
Дата підписання: 25.09.2019 11:00
Період дії договору: 25.09.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 139 980.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 139 980.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання, монтаж (встановлення) предметів довгострокового користування - 2 зупиночних павільйона
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.10.2019
Місце постачання 50026, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл.Гірницької Слави, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: ef4e6f4ee10b4d4b8544efe9550ef4d0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна строку виконання
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.10.2019 11:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода № 1 до договору № 195.PDF