• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісні меблі (твердий інвентар (вішалка для рушників)

7 999.98 UAH без ПДВ
Номер: aa80cc8510b844fd9ee5097068c2f66c
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-16-000317-b-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙСТЕР ОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 55Д-19
Дата підписання: 16.09.2019 10:25
Період дії договору: 16.09.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 7 999.98 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісні меблі (твердий інвентар (вішалка для рушників) (Кошти на виконання доручень виборців)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання 16.09.2019 - 15.10.2019
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО " ДНЗ № 298" (ясла - садок), вул. Чиркова, 46 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9799c41b446e4596934fa0aa244bab13
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.10.2019 13:52
    Статус:
    Опубліковано