• Відкриті торги
  • КЕП

Лот №2. Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» (роздягальні, фойє) вул. Смілянська, 78

879 253.60 UAH з ПДВ
Номер: c599c1ae027a4f71bdb57c038b0172ed
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-23-000186-a-b4
Замовник: КП "Центральний стадіон"
Постачальник: ПП "РЕМПРОМБУД - 99"
Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівельАналіз за цим CPV
Номер договору: 01/10
Дата підписання: 01.10.2019 00:00
Період дії договору: 01.10.2019 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 879 253.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 146 542.27 UAH)
Оплачено: 879 253.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 146 542.27 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» (роздягальні, фойє) вул. Смілянська, 78
Код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Кількість 1 роботи
Період постачання до 25.12.2019
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Смілянська, 78 На карті

Внесені зміни

    Номер: 71544a8a21db4cd1a75e18e5fe2cb885
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі листа-звернення від Підрядника за №101 від 24.12.2019, керуючись також п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 Договору №01/10 від 01.10.2019 вирішили внести зміни до Договору у такій частині: 1. Пункт 3.1. розділу 3 «Ціна Договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 879 253,60 грн. з ПДВ. З них: фінансування 2019 року – 439 626,80 грн.; фінансування 2020 року – 439626,80 грн. 2. Пункт 5.1. розділу 5 «Порядок та строк виконання робіт» викласти в новій редакції; «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачений п.6.1. Договору, і завершити виконання робіт до 30.05.2020. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 3. У додатку №4 до Договору «ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ» закінчення робіт визначити як – 30.05.2020 року включно. 4. Пункт 11.2. розділу «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: «11.2. Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну лії Договору – 31.12.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 фойє до дог 01 10.pdf