• Відкриті торги
  • КЕП

реконструкція парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Юність" в м. Черкаси (код ДК 021:2015: 45210000-2- Будівництво будівель)

9 165 737.51 UAH з ПДВ
Номер: 0192cba7518c475bac4a572e82257fc2
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-05-000206-c-b1
Замовник: КП "Дирекція парків"
Постачальник: ТОВ Будівельне підприємство "ЄВРОБУДСТАНДАРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівельАналіз за цим CPV
Номер договору: 73
Дата підписання: 25.09.2019 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 23:59
Сума договору: 9 165 737.51 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 527 622.92 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
реконструкція парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Юність" в м. Черкаси (код ДК 021:2015: 45210000-2- Будівництво будівель)
Код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Кількість 1
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, м. Черкаси, парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва місцевого значення «Юність» На карті

Внесені зміни

    Номер: 5d1b754d9f7a43b683ef1a172c1a9920
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись кошторисними призначеннями на 2019 рік, п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.6.2.6 та п.12.1 договору підряду від 25.09.2019 №73 внесено зміни до договору,
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.09.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Договір
pdf
угода 1 від 25.09.2019.pdf
    Номер: 1e1ee4d95e204adf825a0ce3c16a526c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись кошторисними призначеннями на 2019 рік, п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.6.2.6 та п.12.1 договору підряду від 25.09.2019 №73 внесено зміни до договору,
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.10.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
угода 2 від 25.10.2019.pdf
    Номер: 2009e8e3fb994982b9da5690f24baba7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: сторони дійшли згоди п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.6.2.6, п.12.1 договору підряду від 25 вересня 2019 року №73 (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: 1. пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 14 210 020,00 грн. (чотирнадцять мільйонів двісті десять тисяч двадцять гривень 00 коп.) з ПДВ. При цьому: - фінансування 2019 року – 0,00 (нуль гривень 00 коп.). - фінансування 2020 року – 14 210 020,00 грн. (чотирнадцять мільйонів двісті десять тисяч двадцять гривень 00 коп.) з ПДВ». 2. Додаток №4 «Графік виконання робіт» до Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 09.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
    Номер: 03fe2a8ec9e4479a871c8b8091bdf6d3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.6.2.6, п.12.1 договору підряду від 25 вересня 2019 року №73 (далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 14 210 020,00 грн. (чотирнадцять мільйонів двісті десять тисяч двадцять гривень 00 коп.) з ПДВ. При цьому: - фінансування 2020 року – 9 050 000,00 грн. (дев’ять мільйонів п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ; - фінансування 2021 року – 5 160 020,00 грн. (п’ять мільйонів сто шістдесят тисяч двадцять гривень 00 коп.)». 2. Пункт Договору 4.1. викласти у наступній редакції: «У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 Замовник перераховує Підряднику аванс на рахунок, відкритий останнім в установах Державної казначейської служби України, у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного в п.3.1 Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня 2020 року, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну протягом 1 (одного) робочого дня невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. У разі невчасного повернення таких коштів до Підрядника будуть застосовуватися штрафні санкції, згідно розділу 7 Договору». 3. Пункт 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з дати отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1 Договору, і завершити виконання робіт до 25.12.2021». 4. Розділ 7 Договору доповнити пунктом 7.8: «У разі несвоєчасного повернення Підрядником суми авансу Замовнику, що була виділена та невикористана на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але, у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня 2020 року, Підрядник сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на момент нарахування пені, від суми неповернутих коштів за кожен день затримки». 5. Пункт 11.2 Договору викласти у наступній редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2021; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». 6. Додаток №4 «Графік виконання робіт» до Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 7. Змінити банківські реквізити Замовника у р.6 Договору та викласти їх у новій редакції р/р UA618201720344341004100050160 ДКСУ м. Київ МФО 820172
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 03.04.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
    Номер: 2bf83b5b9a5944eca7fccf43e6b0b241
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п.4ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 6.2.6, п.12.1 договору підряду від 25 вересня 2019 року №73 (далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Скасувати додаткову угоду № 4 від 03 квітня 2020 року до Договору у зв’язку з технічними помилками. 2. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 14 210 020,00 грн. (чотирнадцять мільйонів двісті десять тисяч двадцять гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ – 2 368 336,66 грн. При цьому: - фінансування 2020 року – 4 050 000,00 (чотири мільйони п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ- 675 000,00 грн. - фінансування 2021 року – 10 160 020,00 (десять мільйонів сто шістдесят тисяч двадцять гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ- 1 693 336,66 грн. Пункт Договору 4.1. викласти у наступній редакції: «У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 Замовник перераховує Підряднику аванс на рахунок, відкритий останнім в установах Державної казначейської служби України, у розмірі до 50 % (п’ятдесят відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного в п.3.1 Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але, у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня відповідного року, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну протягом 1 (одного) робочого дня невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. У разі невчасного повернення таких коштів до Підрядника будуть застосовуватися штрафні санкцій, згідно розділу 7 Договору.» 3. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з дати отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1 Договору, і завершити виконання робіт до 25.12.2021 року.» 4. Розділ 7 Договору доповнити пунктом 7.8: «У разі несвоєчасного повернення Підрядником суми авансу Замовнику, що була виділена та невикористана на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але, у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня відповідного року, Підрядник сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на момент нарахування пені, від суми неповернутих коштів за кожен день затримки.» 5. Пункт 11.2. Договору викласти у наступній редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2021; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України» 6. Додаток № 4 «Графік виконання робіт» до Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 7. Змінити банківські реквізити Замовника у р.15 Договору та викласти їх у новій редакції: р/р UA618201720344341004100050160 ДКСУ м. Київ, МФО 820172 8. Змінити банківські реквізити Підрядника у р.15 Договору та викласти їх у новій редакції р/р UA29354347000002600905155205 в ГРУ ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 354347 р/р UA898201720355369001070707012 ДКСУ м.Київ, МФО 820172 9. Інші умови Договору залишити без змін.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 22.04.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 5.pdf
    Номер: 68f3e3248c45448e973a88bb40634443
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п.12.1 договору підряду від 25 вересня 2019 року №73 (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Банківські реквізити та адресу Підрядника, зазначені у розділі 15 Договору, викласти у наступній редакції: «18030, м.Черкаси, вул. Гоголя,584, р/р UA143052990000026001041604382, в АТ КБ «Приватбанк» 2. Інші пункти Договору залишити без змін.
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 24.09.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
додаткоа угода.jpg
    Номер: d4d67f92ba2e470692d8ca75782d0732
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись п.6.2.6 та п.12.1 договору підряду уклали угоду про наступне: пункт 3.1 договору викласти у наступній редакції: Ціна договору становить 14210020,00 ПДВ 2368336,66 При цьому фінансування 2020 року 5335863,43 грн. ПДВ 889310,57 грн. фінансування 2021 року - 8874156,57 грн. ПДВ 1479026,09 грн. Інші умови залишити без змін
    Номер додаткової угоди: 7
    Дата внесення змін до договору: 12.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
угода.pdf
    Номер: ddf1b7589e754e19b3c7f7ed4f2a8ea6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони уклали додаткову угоду про наступне:: пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна договору становить 14210020,00 грн. ПДВ 2368336,66 грн. При цьому фінансування 2020 року – 4544931,18 грн. ПДВ 757488,53 грн. фінансування 2021 року – 9665088,82 грн. ПДВ – 1610848,13 грн.
    Номер додаткової угоди: 8
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода угода 8.pdf
    Номер: 7c8f51847bac429289a3c63fb6a01b78
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: враховуючи лист Замовника № 118 від 06.04.2021р., керуючись Постановами Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070, «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22.07.2020 № 641 та п.12.1 договору підряду від 25 вересня 2019 року №73 (далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Пункт Договору 4.1. викласти у наступній редакції: «У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанов КМУ від 04.12.2019 № 1070, від 27.12.2001 № 1764 та від 22.07.2020 № 641, Замовник перераховує Підряднику аванс на рахунок, відкритий останнім в установах Державної казначейської служби України, у розмірі до 30 % (тридцять відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного в п.3.1 Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але, у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня відповідного року, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну протягом 1 (одного) робочого дня невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. У разі невчасного повернення таких коштів до Підрядника будуть застосовуватися штрафні санкцій, згідно розділу 7 Договору.» 2. Додаток № 4 «Графік виконання робіт» до Договору викласти у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.1. Благоустрій: -благоустрій території у межах ділянки --благоустрій території за межами виділеної ділянки 2.Загальні будівельні роботи: -декоративна водойма (земляні роботи) -електропостачання та зовнішнє освітлення -підпірна стінка 3. Підготовчі роботи: -демонтажні існуючих опор та електромережі. -влаштування тимчасової водопровідної та електромережі 4. МАФ: - на малі архітектурні форми 5. Каналізаційні мережі: -каналізація напірна 6. Водопровідні мережі: - водопостачання -поливальний водопровід ЛС1_7-1-1 ЛС1_7-3-1 ЛС1_2-1-1 ЛС1_4-1-1 ЛС1_2-2-1 ЛС1_1-1-1 ЛС1_7-4-1 ЛС1_6-3-1 ЛС1_6-2-1 ЛС1_6-1-1 Початок – протягом 3-х днів з моменту отримання від Замовника документів Закінчення – до 25.12.2020 року 4 544 931,18 грн. 1.Загальні будівельні роботи -декоративна водойма -підпірна стінка –місток -електропостачання та зовнішнє освітлення 2.Водопровідні мережі -поливальний водопровід 3. Благоустрій: -благоустрій території у межах ділянки -благоустрій території у межах червоних ліній -благоустрій території за межами виділеної ділянки 4. МАФ: - малі архітектурні форми ЛС1_2-1-1 ЛС1_2-1-2 ЛС1_2-1-3 ЛС1_2-1-4 ЛС1_2-2-1 ЛС1_2-3-1 ЛС1_4-1-1 ЛС1_6-1-1 ЛС1_7-1-1 ЛС1_7-2-1 ЛС1_7-3-1 ЛС1_7-4-1 Початок – протягом 3-х днів з моменту отримання від Замовника документів Закінчення – до 25.12.2021 року 9 665 088,82 грн. Всього 14210020,00 грн
    Номер додаткової угоди: 10
    Дата внесення змін до договору: 09.04.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
    Номер: 727bd90c984b446f9eaf213dce05a04f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 1.1 Договору змінено та викладено в новій редакції, В Додатках №№1-4 назву об’єкта читати у новій редакції, що наведена у п.1 даної Додаткової угоди
    Номер додаткової угоди: 11
    Дата внесення змін до договору: 05.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 11.pdf
    Номер: 03f9d4e003274c63a1b8cacd2d5ebf07
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до п. 3.1, 4.1, розділу 15 Договору
    Номер додаткової угоди: 12
    Дата внесення змін до договору: 17.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
юність допугода 12.pdf
    Номер: 1a750e9359b74ff1b16d801a133696cf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 3.1 Договору змінено та викладено в новій редакції, додатки №№1-4 змінено та викладено в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 13
    Дата внесення змін до договору: 26.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 13 до договору ЮНІСТЬ за 2019.pdf
    Номер: 208fb86b6b5340bdb700c78940ed0a2a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: сторони уклали додаткову угоду про викладення в новій редакції п.3.1., п.5.1., п.11.2. Договору і додатку № 4 «Графік виконання робіт» до Договору
    Номер додаткової угоди: 14
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Ду 14 договір 73 2019р.pdf
    Номер: 3d09f0bad820420f8a53bbf55fb5d708
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись пунктом 12.1. Договору, пункт 3.1. Договору і Додаток №4 до Договору викласти в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 15
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 12b9774fe57b4282ab0b7ee9ef550f13
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: згідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» пункти 3.1, 5.1., 11.2, а також Додаток №4 викласти в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 16
    Дата внесення змін до договору: 02.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 15 Юність 2022.pdf
pdf
ДУ 16 Юність 73.pdf
    Номер: 9abe5b7605ba4aec84758181b8e70cc6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викладення п.3.1., п.5.1. і п.11.2. Договору і Додатків №1, №2, №3, №4 в новій редакції зі зменшенням терміну дії Договору до 31.12.2022 і суми договору до 9165737.51грн. з ПДВ, а також в зв'язку зі зміною банківських реквізитів, викладення реквізитів Замовника Договору в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 17
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 17 договору 73.pdf
    Номер: 120aab0b375047f3aa18bda6520dc2c4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викладення п.3.1., п.5.1. і п.11.2. Договору і Додатку №4 в новій редакції з перенесенням фінансування на 2023 рік в сумі 50627.60грн.
    Номер додаткової угоди: 18
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 18 73 50627 60.pdf
    Номер: 7a5c57ef03d74df28986b6302331dc06
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викладення п.3.1., п.5.1. і п.11.2. Договору і Додатку №4 в новій редакції з перенесенням фінансування на 2024 рік в сумі 50627.60грн.
    Номер додаткової угоди: 19
    Дата внесення змін до договору: 31.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Ду 19.pdf