• Відкриті торги
  • КЕП

Кейтерингові послуги

479 996.20 UAH з ПДВ
Номер: eed77b42aebf45349cd8f364322a9e03
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-15-002217-a-c1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Комунальне Підприємство "Питание"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 185
Дата підписання: 16.09.2019 00:00
Період дії договору: 16.09.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору: 479 996.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 999.37 UAH)
Оплачено: 479 996.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 999.37 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (сніданок)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2852 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста На карті
Кейтерингові послуги (обід)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2852 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста На карті
Кейтерингові послуги (вечеря)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2852 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста На карті
Кейтерингові послуги (сухий пайок)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 828 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста На карті

Внесені зміни

    Номер: 1e48330459cb46f594842c1f39726628
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 9.1 розділу 9 викласти у наступній редакції: «п.9.1. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; • покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; • продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; • узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг); • зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; • зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятоїї статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до п. 9.1 Договору та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 3,80 грн. (три грн. 80 коп.), в т.ч. ПДВ – 0,63 грн. та внести зміни в пункт 3.1. розділу 3 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1.За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 479 996,20 грн. (чотириста сімдесят дев`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто шість грн. 20 коп.), в т.ч. ПДВ – 79 999,37 грн. (сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 37 коп.), протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту надання послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. 3. Викласти Додаток 1 до договору в новій редакції. Додаток 1 до договору додається. 4. Внести зміни до розділу 10. РЕКВІЗИТИ СТОРІН ТА ПІДПИСИ, у частині реквізитів Виконавця та Замовника Договору № 185 від 16.09.2019 р. та викласти його в наступній редакції:
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.09.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf
pdf
Додаткова угода 1.pdf