-
Відкриті торги
-
КЕП
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
6 159 471.73
UAH з ПДВ
Номер:
987536bb6cf54b18b93131181d5482d5
Ідентифікатор договору:
UA-2019-08-13-000101-b-a1
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03360905
-
Контактна особа:
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net http://gorsvet.kiev.ua
-
Адреса:
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42079874
-
Контактна особа:
Романюк Олександр Олександрович +380503841421 bak.ukraine1@gmail.com
-
Адреса:
04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 77, кім. 604
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
114-КР
Дата підписання:
17.09.2019 10:00
Період дії договору:
17.09.2019 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
6 159 471.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 026 578.62 UAH)
Оплачено:
6 159 471.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 026 578.62 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.12.2019
Місце постачання
00000, Україна, м. Київ, Київ, вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
fc9974c65d9b4261b4bb7d9d43361f5d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме:
1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 6159471,73 (Шість мільйонів сто п'ятдесят дев'ять тисяч чотириста сімдесят один грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1026578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п'ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень.
2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції:
«3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6159471,73 (Шість мільйонів сто п'ятдесят дев'ять тисяч чотириста сімдесят один грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1026578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п'ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2019 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
eebc661e427f4ec5a13ac0b923b7ee66
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились про наступне:
Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи.
Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період.
Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2019 10:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4a73662fcb714a52a6e11868c3b5d66f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника, в новій редакції, а саме:
Замовник:
КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО»
Код ЄДРПОУ 03360905
03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
р/р UA798201720344321002100048673 в
Держказначейська служба України, м.Київ
ІПН 033609026581
свідоцтво платника ПДВ 36102164
тел. 458-05-11, 458-05-13
Підрядник :
ТОВ "БК "БАК УКРАЇНА"
Код ЄДРПОУ 42079874
03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12
п/р UA963805260000026001001068341
в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві
Код банку 380526
ІПН 420798726592
Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674
тел. (044)227-75-78
2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції:
«3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6 159 471,73 (Шість мільйонів сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1 026 578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень.з яких:
- 3 955 585,83 (Три мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч пятсот вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 659 264,31 (Шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 31 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями».
- 2 203 885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 року №441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»».
3. Доповнити Розділ 13 Договору пунктом 13.2, а саме:
«13.2. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, який є Додатком 3 до цього Договору».
4. Доповнити Договір Додатком 3 «План фінансування будівництва», в редакції , яка додається.
5. Внести зміни до Розділу 23 «Додатки до Договору» виклавши його в новій редакції, а саме:
«23.1. Додаток 1 - Календарний графік виконання Робіт.
23.2. Додаток 2 - Договірна ціна з кошторисними розрахунками Підрядника.
23.3. Додаток 3 - План фінансування будівництва.»
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
09.04.2020 10:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3e983874ec7942f0bf58db846917e190
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що:
1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 6159471,73 (Шість мільйонів сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1 026 578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень.
1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі 3955585,83 (Три мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч пятсот вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 659 264,31 (Шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 31 коп.) гривень, профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»;
1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 2203885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»;
1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік;
1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 2203885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/114-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди.
2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції:
«3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6159 471,73 (Шість мільйонів сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1 026 578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень., з яких:
- 3955585,83 (Три мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч пятсот вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 659 264,31 (Шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 31 коп.) гривень фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями».
- 2 203885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
14.05.2020 10:00
Статус:
Опубліковано