• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з прибирання випадкового сміття на територіях загального користування

245 916.00 UAH без ПДВ
Номер: a8d2dbc624d14d67aa7a5f13b0e34b93
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-08-000473-c-c1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРОДЕЗ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору: 154
Дата підписання: 16.09.2019 00:00
Період дії договору: 16.09.2019 00:00 - 29.02.2020 00:00
Сума договору: 245 916.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 245 916.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання випадкового сміття на територіях загального користування Покровського району м. Кривого Рогу.
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 1 послуга
Період постачання до 29.02.2020
Місце постачання Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг На карті

Внесені зміни

    Номер: 3124d70bff0442018b8fd1d221e56ab9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до №154 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 72b524739bfa47c78f290f481f3d4e11
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 до договору №154 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: fbd61f7dc7454510a039fa8e8230ebbc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» на період проведення процедури закупівлі Сторони погодились укласти додаткову угоду на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 11.01.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №3 до договору №154 (1).pdf
p7s
sign.p7s