• Відкриті торги
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)_8532816

101 888.40 UAH з ПДВ
Номер: 095f6d690ce84127829643b8ba0c6660
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-05-002325-b-a1
Замовник: АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОЦЕНТР- В"
Класифікатор ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 21-461
Дата підписання: 10.09.2019 17:00
Період дії договору: 10.09.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору: 101 888.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 981.40 UAH)
Оплачено: 101 888.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 981.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.03.2020
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Внесені зміни

    Номер: 5f0693dc618c4edab0ac78d085621ff3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: І. Сторони, керуючись п. 10.2 Розділу Х «Строк дії договору» Договору, ч.5 Статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1.1 Сторони домовились внести зміни до п. 3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 101 888,40 грн. (сто одна тисяча вісімсот вісімдесят вісім гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 16981,40 грн. (шістнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят одна гривня 40 копійок). 1.3 Сторони домовились внести зміни до п. 10.1 Розділу Х «Строк дії договору» Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його обома Сторонами, скріплення відбитками печаток Сторін та діє до 31.03.2020 року включно, але в будь-якому випадку до пов-ного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, в тому числі в частині розрахунків. У разі, якщо Замовник у 2020 році укладає договір про закупівлю Послуг, за результатами про-веденої процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії цього Договору припиняється». 1.4 Сторони домовились викласти в новій редакції Додаток № 1 «Протокол узгодження договірної ціни на Послуги» до Договору про надання послуг № 21-461 від 10 вересня 2019 року, що є Додатком №1 «Протокол узгодження договірної ціни на Послуги» до даної Додаткової Угоди та є невід’ємною частиною Договору. II. Викладення п. 3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, п. 10.1 Розділу Х «Строк дії договору» Договору, а також Додатку №1 «Протокол узгодження договірної ціни на Послуги», відповідно до яких надаються послуги Виконавцем» до Договору в новій редакції не тягне змін інших умов Договору. III. Дана Додаткова Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення їх підписів печатками. IV. Дана Додаткова Угода є невід'ємною частиною Договору про надання послуг № 21-461 від 10 вересня 2019 року. V. Дана Додаткова Угода складена українською мовою в 2-х примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2019 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ-1_21-461.pdf
p7s
sign.p7s