• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району

5 282 928.00 UAH з ПДВ
Номер: d7aad7fe294e4d109352500cd07c3c51
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-10-002688-b-b1
Замовник: Коритнянська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Постачальник: ТОВ "КАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору: 22
Дата підписання: 06.09.2019 00:00
Період дії договору: 06.09.2019 00:00 - 25.12.2022 00:00
Сума договору: 5 282 928.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 880 488.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району» (Джерело фінансування закупівлі:бюджетні кошти)
Код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг
Кількість 1 роботи
Період постачання до 25.12.2020
Місце постачання 89435, Україна, Закарпатська область, Коритняни, вул.Духновича, 66в На карті

Внесені зміни

    Номер: 3ddb81f510ff434fbf1df13ea599c926
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з внесенням змін до бюджетних призначень Замовника на 2019 рік для фінансування робіт по об'єкту"Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Миру в с.Коритняни Ужгородського району": Договірна ціна робіт капітального ремонту об'єкта складає 5 282 928, 00 гривень в т.ч. ПДВ - 880 488,00 грн: - з них на 2019 році передбачено фінансування робіт у сумі - 1 040 000,00 грн. в т.ч. ПДВ - 173333,33 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.11.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Додаткова угода №1.jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: b9b9bdcaf23e414c9632a408d7afdb92
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: . Цей договір набирає чинності з моменту підпису повноважними представниками сторін і діє до 31.12.2021 р., але у всякому випадку до повного виконання Сторонами своїх фінансових та гарантійних зобов’язань; Бюджетні фінансування робіт, виконання яких доручається Підряднику згідно наявних бюджетних призначень на 2020 рік становить 980 000,00 грн.(дев’ятсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок.), в тому числі ПДВ- 163 333,33 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.03.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
rar
Додаткова угода 2.rar
p7s
sign.p7s
    Номер: 11822517d50842ce9aba42cce7db76c3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з внесенням змін до бюджетних призначень на 2020 рік договірна ціна капітального ремонту об'єкту становить 964 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 160 666,67 грн.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 21.05.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Додаткова угода 3.jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: d49f2d03a7dc4555a319da2cb303519a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до юридичної та поштової адреси Підрядника
    Номер додаткової угоди: 3/1
    Дата внесення змін до договору: 27.05.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Додаткова угода.jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: 4472f3e7c0d343fe8c78a94e55b049a5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Преамбулу Договору підряду №22 від 06.09.2019 рокувикласти в наступній редакції :"Холмківська сілська рада в особі сільського голови Вачилі Тетяни Юріївни, що далі іменується "Замовник", яка діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування" в Україні з однієї сторони та ТОВ "Карпатська будівельно -транспортна компанія" в особі директора Гільтайчука В С що діє на підставі Статутут в подальшому іменується "Підрядник" з іншої сторони, надалі разом "Сторони",уклали цей договір про нижчевикладене:2 У зв"язку із виникненням об"єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов"язань в строки передбачені договором,Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору та викласти пункт 4 та пункт 58 Договору в наступній редакції: "4.Підрядник розпочне виконання робіт відповідно до календарного графіку робіт (Додаток №1 до договору) і завершить виконання робіт до 25.12.2022р. з початку виконання робіт"."58. Цей договір набирає чинності з моменту підпису повноваженими представниками сторін і діє до 25.12.2022 р.,але у всякому випадку до повного виконання сторонами своїх фінансових та гарантійних зобов"язань".3. Пункт 8 розділу "Договірна ціна " договору викласти в наступній редакції:"8.Договірна ціна робіт капатального ремонту об"єкта (Додаток 2 до Договору) складає 5282928,00 гривень в т.ч.ПДВ 880488,00 грн., із них:Бюджетні фінансування робіт на 2019 рік складають 1039603,20 грн. в т.ч. ПДВ 173267,20 грн. Бюджетні фінансування робіт на 2020 рік складають 963853,20 грн. в т.ч. ПДВ 160642,20 грн..Бюджетні фінансування робіт, виконання яких доручається підряднику згідно бюджетних призначень на 2021 рік становлять 1950000,00 грн в т.ч.ПДВ 325000,00 грн. решта суми в розмірі 1329471,60 грн. в т.ч. ПДВ 221578,60 грн. буде погашатися по мірі надходження бюджетних коштів протягом 2022 року, про що сторони укладають додаткову угоду" 4 .Сторони дійшли згоди внести зміни до адреси та банківських реквізитів Сторін та викласти іх в новій редакції. 5.Викласти Календарний графік робіт у новій редакції.6. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов2язання за ними
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 22.06.2021 16:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода 4.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
    Номер: f73ba1a0cc6a479c9933f58741df4fb3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.У зв"язку із зміною директора Підрядника на підставі Письмового Рішення одноособового учасника №1/2021 від 16.09.2021 року, Сторони дійшли згоди змінити інформацію про Підрядника та викласти преамбулу Договору в наступній редакції:"Холмківська сільська рада Закарпатської області (далі Замовник), в особі сільського голови Вачилі Тетяни Юріївни, який діє на підставі Закону України "про місцеве самоврядування в Україні", з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю "Карпатська будівельно- транспортна компанія"(41798141) (далі-Підрядник), в особі директора Бекккерт Степана Францовича, який діє на підставі Статуту". 2. Сторони дійшли згоди внести зміни розділу XVI. "Адреси,реквізити та підписи Сторін" ПІДРЯДНИК: ТОВ "Карпатська Будівельно-Транспортна компанія" Юридична адреса:89412,Закарпатська обл.,Ужгородський р-н, с.Концово, вул.Миру, буд.94 Поштова адреса: а/с №7,м.Ужгород,88018 Код ЄДРПОУ: 41798141 Рахунок: UA 463052990000026001013603980 в Закарпатському РУ ПАТ КБ "Приватбанк", МФО 312378 ІД.Под.номер:417981407143 Директор ТОВ "КБТК" Беккерт С.Ф. 3. У зв"язку із збільшенням бюджетних призначень Замовника на 2021 рік у розмірі 1329471,60 грн для фінансування робіт по об"єкту "Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Миру в с.Коритняни Ужгородського району ", Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 8 розділу "Договірна ціна" Договору виклавши його в наступній редакції: "п.8 .Договірна ціна робіт капітальног ремонту об"єкта (додаток №2 до Договору) складає 5282928,00 грн в т.ч. ПДВ 880488 грн. із них: Бюджетні фінансування робіт на 2019 рік складають 1039603,20 грн в т.ч. ПДВ 173267,20 грн. Бюджетні фінансування робіт виконання яких доручається підряднику згідно наявних бюджетних призначень на 2020 рік становить 963853,20 грн в т.ч. ПДВ 160642,20 грн Бюджетні фінансування робіт виконання яких доручається Підряднику згідно наявних бюджетних призначень на 2021 рік становить 3279471,60 грн. в т.ч. ПДВ 546578,60 грн" 4. У зв"язку з наявністю повного фінансування робіт сторони дійшли згоди зменшити терміни виконання робіт та викласти п. 4 Розділу "Строки виконання робіт (капітального ремонту об"єкта" та п. 58 розділу "Строк дії договору в наступній редакції: "4 Підрядник розпочне виконання робіт відповідно до календарного графіку робіт (Додаток 1 до Договору) і завершить виконання робіт до 31.12.2021 року з початку виконання робіт" 58 "Цей договір набирає чинності з моменту підпису повноваженими представни ками сторін і діє до 31.12.2021 року, але у всякому випадку до повного виконання сторонами своїх фінансових та гарантійних зобов"язань"
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 16.11.2021 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода 5.pdf
p7s
sign.p7s