• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафи, столи)

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафи, столи)

67 475.00 UAH без ПДВ
Номер: 1e535f0fd69a424e8ed44b48772badac
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-09-001752-a-a1
Замовник: Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Постачальник: ФОП Свідлов Георгій Павлович
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Опис: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафи, столи)
Номер договору: 93
Дата підписання: 09.08.2019 00:00
Період дії договору: 09.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 67 475.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 67 475.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафи, столи)
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 21 одиниця
Період постачання до 15.10.2019
Місце постачання 69027, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Заклади освіти Комунарського району На карті

Внесені зміни

    Номер: 19d2cda1b5674ddc9d2a8200cfb5c254
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження терміну дії договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
доп. к дог.93 (1).pdf
p7s
sign.p7s