• Відкриті торги
  • КЕП

Касова стрічка (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

1 686 460.20 UAH з ПДВ
Номер: b9fffd7fb0ff4273ad91d05199a5acc5
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-03-001203-a-a1
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Номер договору: уз/цл-19504/ю
Дата підписання: 22.08.2019 00:00
Період дії договору: 22.08.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору: 1 686 460.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 281 076.70 UAH)
Оплачено: 1 686 377.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 281 062.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Касова стрічка квиткова для мобільних терміналів РРО СПЕКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 85150 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Стрічка контрольна для мобільних терміналів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 85200 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 68000 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10000 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання
Стрічка для касових апаратів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10670 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 276628829fbb49a0b9ae5a28cf7d9983
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповіднізміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: - 233 530,00грн. (двісті тридцять три тисячі п’ятсот тридцять грн. 00 коп.), ПДВ - 20% - 46 706,00грн. (сорок шість тисяч сімсот шість грн. 00 коп.), разом з ПДВ - 280 236,00грн. (двісті вісімдесят тисяч двісті тридцять шість грн. 00 коп.). Включити до Договору Специфікацію №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) на суму 280 236,00грн. з ПДВ. Внести зміни до п.6.2. розділуVI «Вартість товару та сума Договору», виклавшийого в наступнійредакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 1 405 383,50 грн. ( один мільйони чотириста п’ять тисяч триста вісімдесят три грн. 50 коп.), ПДВ - 20% - 281 076,70 грн. (двісті вісімдесят одна тисяча сімдесят шість грн. 70 коп.), разом з ПДВ - 1 686 460,20.грн. ( один мільйон шістсот вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят грн. 20 коп.).» Пункт 12.1. розділуXII «Строк дії Договору» прийняти в наступнійредакції: «12.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19604/Ю/ду1 14. Сума договору післявнесеннязмін. - 1 686 460,20.грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
    Номер додаткової угоди: уз/цл-19604/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
doc
Повідомлення на пролонгацию (1).doc
pdf
ДУ-1 19604 26.12.19 (1).pdf
p7s
sign.p7s