• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція частини водогону смт. Казанка-НС ІV-го підйому: відгалуження на с. Весела Балка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області»

1 012 314.00 UAH з ПДВ
Номер: c29cde51d0624d0e8fd73fcb85e55703
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-07-000442-b-b1
Замовник: Регіональний офіс водних ресурсів у Миколаївській області
Постачальник: ТОВ "Будівельна виробнича компанія ПМК-226"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1068
Дата підписання: 06.08.2019 09:00
Період дії договору: 06.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 1 012 314.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 012 314.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція частини водогону смт. Казанка-НС ІV-го підйому: відгалуження на с. Весела Балка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області»
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 56000, Україна, Миколаївська область, с. Весела Балка, Казанківський район На карті

Внесені зміни

    Номер: 24135d0373ae49d08bbe0d6e856ad233
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовилися внести зміни до розділу 22 «Адреса, реквізити, підписи та печатки Сторін» Договору № 1068 від 06.08.2019 р. про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (надалі - Договір) та реквізити Сторін викласти у новій редакції: Замовник: Регіональний офіс водних ресурсів у Миколаївській області 54001, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Потьомкінська,14 Код ЄДРПОУ 01038921 р/р 35216007013893 в Державній казначейській службі України м.Київ МФО 820172 ІПН 010389214037 тел./факс (0512)37-91-42 E-mail mk_vodhoz@ukr.net Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія ПМК-226» 55200 Миколаївська обл., м. Первомайськ вул. 9 Січня, 78 Код ЄДРПОУ 39551879 р/р 26006022519001 в АТ «Альфа-Банк» МФО 300346 р/р 37127014707278 в Державній казначейській службі України м. Київ МФО 820172 тел. (05161) 5-44-87 факс (05161) 5-46-77 E-mail 226pmk@ukr.net 2.Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме в пункт 12.6 та викласти його в наступній редакції: Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника 37127014707278 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та від 27.12.2001 року №1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) має право надати субпідряднику, за рахунок коштів державного бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу та надати акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) на підтвердження виконання робіт не пізніше трьох місяців з моменту отримання авансу. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу та вимагати від Генпідрядника інформацію щодо його використання. У випадку, коли попередня оплата (аванс) здійснюється у менший ніж тримісячний термін до кінця поточного бюджетного року, використання авансу обмежується строком до 31.12.2019 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.08.2019 15:00
    Статус:
    Очікує публікації