• Переговорна процедура
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 — ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР, ПАПІР КОЛЬОРОВИЙ, КАРТОН КОЛЬОРОВИЙ)

311 900.00 UAH без ПДВ
Номер: a0918c2be6f742a2a231bc3756809766
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-06-002034-b-b1
Замовник: Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Постачальник: ФО - П Шабаковська Наталія Петрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 533
Дата підписання: 19.08.2019 00:00
Період дії договору: 19.08.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору: 311 900.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний.Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2500 пачок
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, заклади освіти На карті
Папір кольоровий.Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3100 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, заклади освіти На карті
Картон кольоровий.Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3100 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, заклади освіти На карті