• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт насосно-фільтрувальної станції будівлі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», по просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків

Договір про закупівлю робіт: Капітальний ремонт насосно-фільтрувальної станції будівлі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», по просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи),

906 499.20 UAH з ПДВ
Номер: b8ff0cdcba724efb97601f0f72752dbb
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-18-002762-b-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Договір про закупівлю робіт: Капітальний ремонт насосно-фільтрувальної станції будівлі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», по просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи),
Номер договору: 2
Дата підписання: 19.08.2019 11:15
Період дії договору: до 31.12.2019 00:00
Сума договору: 906 499.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 151 083.20 UAH)
Оплачено: 906 444.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 151 074.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт насосно-фільтрувальної станції будівлі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», по просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.12.2019
Місце постачання 61153, Україна, Харківська область, Харків, просп. Тракторобудівників, 55 На карті

Внесені зміни

    Номер: d2806a6179b84ae4871c2bcb241b5943
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - доповнити зміст цього Договору наступними пунктами : - пункт 1.3.1. Кількість : 1 робота. - пункт 4.2.1. Джерело фінансування закупівлі : міський бюджет м.Харкова. - викласти пункт 4.1. у наступній р е д а к ц ії: Розрахунки здійснюються після настання події - виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт ( форма № КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 5 (п ’яти) банківських днів з дня підписання Акту.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.08.2019 11:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додугода1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8c35b8e728c249368f829d474197c8b3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Виконавець і Замовник , за взаємною згодою Сторін, та на підставі пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII , пунктів 11.1.2., 11.3., 11.6., та 11.7. Договору про закупівлю робіт № 2 від 19.08.2019 р. , погодилися : 1.1. доповнити зміст цього Договору наступними пунктами : - пункт 1.3.1. Кількість : 1 робота. - пункт 4.2.1. Джерело фінансування закупівлі : міський бюджет м.Харкова. 1.2. викласти пункт 4.1. у наступній редакції : Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт ( форма № КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту. 2. Всі інші пункти Договору № 2 від 19.08.2019 р. залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.08.2019 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2019-08-22.pdf
pdf
Додаткова угода 2019-08-22.pdf
p7s
sign.p7s