-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт Будинку культури Любешівської селищної ради із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Незалежності,62 у смт Любешів Волинської області
3 049 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
55086c4da3d747038110331aff648b76
Ідентифікатор договору:
UA-2019-07-10-002671-b-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42059224
-
Контактна особа:
Світлана Кух +380505536584 ukb44200@gmail.com
-
Адреса:
44200, Україна, Волинська область, Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31820131
-
Контактна особа:
Костянтин +380960257747 konstanta1m@gmail.com
-
Адреса:
44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський, 1 Грудня,9
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
188/01
Дата підписання:
19.08.2019 16:00
Період дії договору:
19.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
3 049 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 508 166.67 UAH)
Оплачено:
3 048 999.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 508 166.58 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт Будинку культури Любешівської селищної ради із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Незалежності,62 у смт Любешів Волинської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 25.12.2019
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5ae479faf2074af1860f4d39923a7db4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п. 1.3. Характер робіт, що виконуються підрядником та назва об’єкта на який здійснюється поставка обладнання: «Капітальний ремонт Будинку культури Любешівської селищної ради із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Незалежності,62 у смт Любешів Волинської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
п. 5.7. Замовник здійснює попередню оплату Підряднику на строк не більше трьох місяців (відповідно до пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”), у розмірі не більше 30% вартості обсягу робіт, що складає 914 700,00 грн (дев’ятсот чотирнадцять тисяч сімсот грн 00 коп.), в тому числі ПДВ. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт обладнання, матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню тримісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт, або повернуті Замовнику.
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
21.08.2019 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e98dd82d339941699774e96808685f4c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку підтверджується в зв'язку з несприятливими погодніми умовами, появою додаткових робіт та коригуванням проектно-кошторисної документації.
Пункт 6.2 Договору викласти у новій редакції:
"Завершення робіт - не пізніше 25.12.2019 року, за умови повного фінансування та оплати виконаних робіт, поставки обладнання у розмірах передбачених п.4.1 цього договору. Підрядником виконуються лише роботи, які фінансуються та погоджені з Замовником.
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
02.12.2019 16:00
Статус:
Опубліковано