• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Паперові канцелярські вироби для проведення тренінгів НУШ)

190 951.50 UAH з ПДВ
Номер: eceddf58949340fd8a86dc688348e8bb
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-24-000898-b-b1
Замовник: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Номер договору: 112
Дата підписання: 24.07.2019 10:00
Період дії договору: 24.07.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 190 951.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 190 951.50 UAH)
Оплачено: 54 691.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 54 691.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 13 найменувань
Період постачання 24.07.2019 - 22.08.2019
Місце постачання 09107, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого 37 На карті

Внесені зміни

    Номер: 629265baf0e5490fb39a4ab8282d1712
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку із частковим обмеженням фінансування видатків від головного розпорядника коштів на окреслені предметом Договору №112 від 24.07.2019 цілі Покупця
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 21.08.2019 09:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
Накладна до договору №112.jpeg
jpeg
Дод.угода до Договору №112.jpeg
p7s
sign.p7s