• Відкриті торги
  • КЕП

Реконструкція даху Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Барвінок» по вул. Миру, 93 А в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)

1 668 063.43 UAH без ПДВ
Номер: 57588065afb647068f62c656cc39cb93
Ідентифікатор договору: UA-2019-06-14-003399-b-b1
Замовник: ЛАДАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Постачальник: ПП "ВАНТАРУС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 7
Дата підписання: 05.08.2019 08:20
Період дії договору: 05.08.2019 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 1 668 063.43 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 328 308.99 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція даху Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Барвінок» по вул. Миру, 93 А в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). (Джерело фінансування: Субвенція з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій; Співфінансування з Місцевого бюджету в розмірі 3 % від обсягу субвенції з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 17583, Україна, Чернігівська область, смт. Ладан, вул. Миру, 93-А На карті

Внесені зміни

    Номер: f6357b9116f947e2b6a415619d17a5c6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до п.п.4.1. п.4 виклавши в новій редакції: «Розрахунки проводяться шляхом: Згідно п.19 ПКМУ від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку Державного фінансування капітального будівництва» надати аванс для придбання матеріалів на строк не більше трьох місяців у розмірі 30% від обсягу договірної ціни, з урахуванням ПДВ, що складає 386425,77 грн. (триста вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять п’ять гривень 77 копійок) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Згідно п.п.3 п.1 ПКМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» здійснити попередню оплату для придбання матеріалів в розмірі 30% на строк не більше трьох місяців в сумі 11592,77 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот дев’яносто дві гривні 77 копійок) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. - подальшої оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 15 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт. Підрядник до трьох місяців відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3.» 2. Доповнити п.13 реквізити підрядника наступним: «р/р 37121074257010 Державна казначейська служба України МФО 820172». (Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.08.2019 08:52
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода № 1 до договору № 7 від 05.08.2019 року.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c06b4090c04d4a0aa33225fa9feeed7a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони уклали додаткову угоду відповідно до внесених змін та доповнень до договору №7 від 05.08.2019 року про наступне: 1. Змінити п.3.1. розділу ІІІ, виклавши абзац 1 у наступній редакції: «Ціна цього Договору є невід’ємною частиною Договору, і становить 1668063,43 грн. (Один мільйон шістсот шістдесят вісім тисяч шістдесят три грн. 43 коп.), без ПДВ. У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 1237148,95 грн. (Один мільйон двісті тридцять сім тисяч сто сорок вісім грн. 95 коп.), без ПДВ. З них в тому числі: 1201115,48 грн. (один мільйон двісті одна тисяча сто п'ятнадцять грн. 48 коп.) – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 36033,47 грн. (тридцять шість тисяч тридцять три грн. 47 коп.) – 3% співфінансування з місцевого бюджету від обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Склад витрат за договірною ціною і методика її складання визначається діючими на даний момент «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. №293».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2019 08:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода №2 до Договору № 7 Вантарус.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 1b8a71bac8d34e9fb336cd8ea56b0da2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 09.04.2020 09:46
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Календарний Барвінок.pdf
pdf
Додаткова Угода № 3 реконструкція даху Барвінок.pdf
pdf
Договірна ціна Барвінок.pdf
p7s
sign.p7s