• Переговорна процедура
  • КЕП

Послуги з підготовки та проведення культурно-мистецького заходу з представлення сучаcної української культури у Музейному Кварталі у м. Відень, Австрія (робоча назва "Ukrainian Night"), що відбудеться 3 жовтня 2019 року)

172 746.00 EUR з ПДВ
Номер: 58d803f9d80b437cb7ae251cfcdb9197
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-16-002385-b-b1
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ"
Постачальник: Art:phalanx Kommunikationsagentur GmbH
Класифікатор ДК 021:2015: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресівАналіз за цим CPV
Номер договору: 6/08/19-1
Дата підписання: 06.08.2019 16:00
Період дії договору: 06.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 172 746.00 EUR з ПДВ (в тому числі ПДВ 172 746.00 EUR)
Оплачено: 172 746.00 EUR з ПДВ (в тому числі ПДВ 172 746.00 EUR)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з підготовки та проведення культурно-мистецького заходу з представлення сучаcної української культури у Музейному Кварталі у м. Відень, Австрія (робоча назва "Ukrainian Night"), що відбудеться 3 жовтня 2019 року)
Код ДК 021:2015: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 03.10.2019
Місце постачання 1070, Австрія, Museumsplatz 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0f1f20aa3f62498385292aa236a3c808
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - оренда проекторів Panasonic 20 тис люменів ; - оренда медіасервера ; - налаштування проекційного і звукового обладнання, монтаж і демонтаж, корегування проекції відповідно до просторових параметрів будівлі ; - оренда обладнання для захисту від дощу і непогоди; - технічне забезпечення проекції під час проведення заходу ; - Адміністрування та переобладнання приміщення Музею Леопольда та території Музейного Кварталу для проектування аудіовізуальної тривимірної анімації; - тестування аудіовізуальної тривимірної анімації з проекцією на фасад Музею ; - виготовлення та монтаж аудіовізуальної тривимірної анімації для проектування на фасад Музею Леопольда; - виготовлення тривимірної цифрової моделі фасаду будівлі Музею Леопольда в форматі .fbх з вказуванням актуальних фізичних розмірів поверхонь, на які здійснюються проекції, а також фінальна піксельна карта, що базується на UV-карті вищевказаної тривимірної моделі в форматі .ai vector, зробленої в актуальній роздільній здатності в пікселях. Актуальні місця і розміри всіх елементів, що присутні на фасаді (наприклад, вікна, двері, сходи, рекламні афіші, назва музею), тіні та інші фрагменти поверхонь, на яких буде частково відсутня проекція, повинні бути позначені у вищевказаній піксельній карті; -Послуги з оренди обладнання та технічного забезпечення музичних концертів під час Заходу 3 жовтня; - Послуги з адміністрування Заходу на території Музейного Кварталу та координація отримання необхідних дозволів; - адміністрування облаштування зони для музикантів за головною сценою під час концерту 3 жовтня ; - оренда базового комплекту звукового обладнання ; - оренда такелажу, вигородок, вимірювання рівня звуку відповідно до вимог Музейного Кварталу; - транспортування обладнання по м. Відень до місця проведення Заходу; - оренда 2 екранів LED Wll 5x3 м разом з фермами для встановлення біля головної сцени; - оренда головної сцени 8х6 м; - монтаж і демонтаж головної сцени та обладнання сцени; - страхування орендованого технічного обладнання; - інспекція електрики та статики щодо обов’язкових офіційних дозволів та страхувань; - оренда і встановлення ліхтарів безпеки та покажчиків в'їзду і виїзду по всій території Музейного Кварталу; - прибирання локації під час та після Заходу 3 жовтня ; - забезпечення охорони під час проведення Заходу 3 жовтня 2019 року з 14:00 до 22:00 (12 осіб) ; - Відшкодування вартості отримання офіційних дозволів від муніципальної влади на проведення Заходу (МА36, АКМ); - оренда і встановлення мобільних туалетів 3 жовтня ; - забезпечення станції швидкої медичної допомоги 3 жовтня (з розрахунку на 800-1000 осіб); - забезпечення допоміжного персоналу Музейного Кварталу під час проведення Заходу (5 осіб); - оренда електричного обладнання для забезпечення концертів (упродовж дня 3 жовтня) у Музейному Кварталі ; - обов’язкове організаційне страхування відповідальності, що покриває відшкодування витрат на пошкодження та травми, що відбулись під час Заходу (обов’язкове в Австрії для публічних заходів); -Послуги з організації та адміністративного забезпечення Заходу серпень-жовтень; - загальне управління підготовкою та проведенням Заходу, адміністративна координація, розробка і дотримання графіку реалізації, управління бюджетом; - донесення до відома Музейного Кварталу та Музею Леопольда концепції та програми Заходу, опрацювання зауважень та узгодження рішень; - підготовка до проведення концертів 3 жовтня (замовлення обладнання, узгодження дат, оформлення оплати та ін), координація роботи технічних служб (узгодження графіку, вимог, оплати) ; - гостьовий супровід та координація музикантів під час перебування у Відні, упродовж Заходу, під час перевірок звукового обладання, репетицій з 1 до 3 жовтня; - забезпечення музикантів приміщенням для облаштування гримерок та зони відпочинку 3 жовтня (3 гурти, 19 людей, 3 кімнати по 20-30 метрів, з 11:00 до 23:00); - модерування Заходу (вітальне слово, оголошення і промови між виступами) ; - адміністративне та організаційне забезпечення створення і показу аудіовізуальної тривимірної проекції ; - організаційне забезпечення програми інформаційно-розважальних подій відповідно до Програми заходу, координація роботи з контрагентами і підрядниками; - адміністративне та організаційне забезпечення взаємодії з технічними і безпековими службами Музейного Кварталу; - Відшкодування вартості забезпечення отримання дозволів у Музейного Кварталу та муніципалітету Відня щодо страхування, пожежної безпеки, правил розміщення сцени та технічного обладнання, доступу до технічних зон та інфраструктури; - продюсерське обслуговування заходу під час монтажу, програми подій, демонтажу ; Послуги з підготовки і забезпечення інформаційно-розважальних подій 3 жовтня відповідно до Програми заходу; - оренда і встановлення обладнання окулярів віртуальної реальності з навушниками та супутньої інфраструктури; - друк екологічних торб з українською символікою для розповсюдження під час заходу – 2 види, разом 500 шт ; - друк перебивних плівок з українською символікою для розповсюдження серед відвідувачів Заходу; - друк стікерів з українською символікою, 4 види, всього 2000 шт ; - виготовлення і встановлення фотозони для відвідувачів з символікою Заходу; - додаткова допомога персоналу та асистентів (технічна підтримка) для супроводу інформаційно-розважальних подій - оренда наметів 5х5 метрів (3 шт) і меблів для наметів (3 столи, 9 стільців) для проведення інформаційно-розважальних подій; - послуги зі створення контенту для вело-віару, віар-тур українськими містами ; -Промоційні послуги і послуги з маркетингу, термін серпень-жовтень/ Communication and marketing services August-October 18147,28 - вулична реклама по Відню на сітілайтах та бордах, призначених для реклами культурних заходів; - підготовка і проведення PR-кампанії Заходу, зокрема висвітлення Заходу в австрійських ЗМІ; - розповсюдження флаєрів, постерів у кафе, музеях, готелях; - платна реклама Заходу у соціальних мережах та онлайн-ЗМІ ; - підготовка і проведення маркетингової кампанії Заходу ; - друк рекламних флаєрів; - друк іншої рекламної продукції для реклами Заходу у публічних просторах м. Відень (постерів, стікерів, оголошень тощо) ; - координація виготовлення маркетингових матеріалів (постерів, банерів, флаєрів та ін), формування технічних завдань, контроль якості виготовлених матеріалів; - забезпечення реклами Заходу серед відвідувачів Музейного Кварталу (розповсюдження флаєрів, розсилка інформаційно-рекламного бюлетеню серед підписників Музейного Кварталу, розміщення рекламних афіш за 2 тижні до Заходу).
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 15.10.2019 16:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 від 15.10.2019 р..pdf
p7s
sign.p7s