-
Переговорна процедура
-
КЕП
Шкільні меблі (меблі для ІРЦ)
192 618.00
UAH з ПДВ
Номер:
c40418146a9340eaad4930586c0389d1
Ідентифікатор договору:
UA-2019-07-15-001953-b-b1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40506248
-
Контактна особа:
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКМ ТРЕЙД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37538091
-
Контактна особа:
Колодяжна Галина Ярославівна 380504576921
-
Адреса:
49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ СЕРГІЯ НІГОЯНА будинок 62
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
26А/19
Дата підписання:
09.08.2019 10:00
Період дії договору:
09.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
192 618.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32 103.00 UAH)
Оплачено:
192 618.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32 103.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
меблі для ІРЦ
Кількість
87 штуки
Період постачання
до 30.09.2019
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр № 1", вул. Велика Діївська, 231-Б
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
73ca7cb4ca1148a587b07872997425ff
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.10.2019 17:20
Статус:
Опубліковано