-
Відкриті торги
-
КЕП
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
12 500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
121dadb442fb4c9e875531d333f9965e
Ідентифікатор договору:
UA-2019-06-19-000462-b-c1
Замовник:
Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
14310862
-
Контактна особа:
Асамова Оксана Миколаївна +380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua http://www.chnpp.gov.ua
-
Адреса:
07100, Україна, Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38622372
-
Контактна особа:
Онупріенко Андрій Валерійович 380979168827, 380979168827 info@stm-energo.com.ua
-
Адреса:
02660, Україна, Київська область, Київ, вул. Євгена Сверстюка, буд. 23, оф. 723
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Опис:
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
Номер договору:
П-0107-19
Дата підписання:
31.07.2019 00:00
Період дії договору:
до 29.12.2021 00:00
Сума договору:
12 500 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 083 333.33 UAH)
Оплачено:
658 509.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 109 751.56 UAH)
Причини розірвання договору:
відповідно до умов Угоди від 10.02.2021 про розірвання договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 29.12.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cc9dcfbb10f8476faf13536ff9be83ad
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019).
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ.
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у додаткової угоді № 2 до договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.07.2020 00:00
Статус:
Опубліковано