• Відкриті торги
  • КЕП

Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»

12 500 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 121dadb442fb4c9e875531d333f9965e
Ідентифікатор договору: UA-2019-06-19-000462-b-c1
Замовник: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Постачальник: ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Опис: Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
Номер договору: П-0107-19
Дата підписання: 31.07.2019 00:00
Період дії договору: до 29.12.2021 00:00
Сума договору: 12 500 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 083 333.33 UAH)
Оплачено: 658 509.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 109 751.56 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно до умов Угоди від 10.02.2021 про розірвання договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 29.12.2020
Місце постачання 07100, Україна, Київська область, Славутич, не визначена На карті

Внесені зміни

    Номер: cc9dcfbb10f8476faf13536ff9be83ad
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019). Випадки для внесення змін до істотних умов договору: п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у додаткової угоді № 2 до договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.07.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д_у_2 (1).pdf
p7s
sign.p7s