• Відкриті торги
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)

720 995.00 UAH з ПДВ
Номер: 8f4486ebc0c04d83bb305401a9a7294e
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-30-000878-c-b1
Замовник: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Постачальник: ТОВ "ЕРІН БУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: НУШ-125
Дата підписання: 24.07.2019 00:00
Період дії договору: 24.07.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору: 720 995.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 165.83 UAH)
Оплачено: 720 995.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 165.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Парта/стіл учнівський
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 330 штуки
Період постачання до 15.08.2019
Місце постачання 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, згідно дислокації На карті
Стілець учнівський
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 330 штуки
Період постачання до 15.08.2019
Місце постачання 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, згідно дислокації На карті
Відкрита шафа для зберігання засобів навчання
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 22 штуки
Період постачання до 15.08.2019
Місце постачання 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, згідно дислокації На карті
Стіл
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 11 штуки
Період постачання до 15.08.2019
Місце постачання 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, згідно дислокації На карті
Стілець для вчителя
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 11 штуки
Період постачання до 15.08.2019
Місце постачання 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, згідно дислокації На карті

Внесені зміни

    Номер: 065cf8222dd0459aa26fca7b73c50911
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до пункту 5.1 розділу V Договору № НУШ-125 від 24.07.2019 та викласти в наступній редакціі:"5.1. Термін поставки товару - до 30.08.2019 року."
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 14.08.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
доп.угода.pdf