• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Руйнівні роботи.

124 923.60 UAH з ПДВ
Номер: 4c6a56969bec4cea98a28a3f8cf9d649
Ідентифікатор договору: UA-2019-07-09-000505-c-c1
Замовник: ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Постачальник: ПП «АВАНГАРД».
Класифікатор ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 136
Дата підписання: 09.07.2019 14:57
Період дії договору: 09.07.2019 14:57 - 31.12.2019 14:57
Сума договору: 124 923.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 820.60 UAH)
Оплачено: 124 923.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 820.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Руйнівні роботи.
Код ДК 021:2015: 45111100-9 Руйнівні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 31.12.2019 - 31.12.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Внесені зміни

    Номер: 7729ba28470c4d7b81b08a0230099025
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Замовник - Державне підприємство «Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка» (далі - ДП «Національна опера України») в особі Заступника генерального директора з інженерно-технічних, ремонтно-будівельних питань та матеріально-технічного забезпечення Тітаренко Володимира Олександровича, що діє на підставі Наказу № 558 К від 08.07.2019, та Підрядник – Приватне підприємство «АВАНГАРД» в особі Директора Остапенко Інни Вікторовни, яка діє на підставі Статуту, (далі разом - Сторони а кожна окремо - Сторона) домовились про наступне: 1. Зменшити загальну ціну Договору та викласти п. 3.1. Договору в такій редакції: «3.1. Загальна вартість робіт, що виконуються, визначається на основі кошторису, який погоджується Сторонами на час підписання Договору і є невід'ємною частиною Договору, та становить 104103 грн. 00 коп. (сто чотири тисячі сто три гривні 00 копійок), крім того ПДВ 20820 грн. 60 коп.(двадцять тисяч вісімсот двадцять гривень 60 копійок), усього з ПДВ 124923 грн. 60 коп. (сто двадцять чотири тисячі дев’ятсот двадцять три гривні 60 копійок). Загальна вартість робіт включає відшкодування витрат підрядника (ціна матеріалів, обладнання, вартість їх поставки) та плату за виконану ним роботу.» 2. Всі інші умови Договору № 136 від 09.07.2019 р. залишити без змін. 3. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках однакової юридичної сили. 4. Додаткова угода має такий самий строк дії як Договір № 136 від 09.07.2019 р.
    Номер додаткової угоди: 136
    Дата внесення змін до договору: 22.07.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано