• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі Ладанського будинку культури із спортзалом по вул. Миру, 77 в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

2 449 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b13a54a2a2b440afa0e4f7754eca8fd5
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-29-002218-c-b1
Замовник: ЛАДАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Постачальник: ПП "МПБП Стимул"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 3
Дата підписання: 25.07.2019 10:54
Період дії договору: 25.07.2019 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 2 449 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 408 166.66 UAH)
Оплачено: 1 099 775.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 183 295.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі Ладанського будинку культури із спортзалом по вул. Миру, 77 в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). (Джерело фінансування: Субвенція з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій; Співфінансування з Місцевого бюджету в розмірі 3 % від обсягу субвенції з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 17583, Україна, Чернігівська область, смт. Ладан, вул. Миру, 77 На карті

Внесені зміни

    Номер: 302b8e07a6c74be3b6b02e810fe88e18
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди: 1. Змінити п.п.3.1. п.З, виклавши абзац 2 у наступній редакції: «У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 1 099 775,15 грн. (один мільйон дев’яносто дев’ять тисяч сімсот сімдесят п'ять гривень 15 копійок), з урахуванням ПДВ 183 295,86 грн. (сто вісімдесят три тисячі двісті дев’яносто п’ять гривень 86 копійок). З них в тому числі: 1 066 878,91 грн. (один мільйон шістдесят шість тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 91 копійка) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 32 896,24 грн. (тридцять дві тисячі вісімсот дев’яносто шість гривень 24 копійки) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3,083409% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій.» 2. Внести зміни до п.п.4.1. п.4 виклавши в новій редакції: «Розрахунки проводяться шляхом: Згідно п.19 ПКМУ від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку Державного фінансування капітального будівництва» надати аванс для придбання матеріалів у розмірі в розмірі 30% від обсягу договірної ціни, з урахуванням ПДВ, що складає 320 063,67 грн. (триста двадцять тисяч шістдесят три гривні 67 копійок) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічносо розвитку окремих територій, на строк не більше трьох місяців. Згідно п.п.З п.1 ПКМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» здійснити попередню оплату для придбання матеріалів в розмірі 30% на строк не більше трьох місяців в сумі 9 868,87 грн. (дев’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 87 копійок) співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3,083409% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій. - подальшої оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 15 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт. Підрядник до трьох місяців відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3.» (Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.07.2019 11:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s