• Відкриті торги
  • КЕП

Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у дошкільних навчальних закладах м. Дніпро

1 385 939.00 UAH з ПДВ
Номер: 16b50be15cee49e09156176e75ec534d
Ідентифікатор договору: UA-2019-06-19-001104-c-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 42ПТР/19
Дата підписання: 26.07.2019 16:00
Період дії договору: 26.07.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 1 385 939.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 230 989.83 UAH)
Оплачено: 1 385 937.29 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 230 988.12 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у дошкільних навчальних закладах м. Дніпро
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 6 послуга
Період постачання до 30.08.2019
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади дошкільної освіти Замовника На карті

Внесені зміни

    Номер: 22552236ed234c13a56b593d2fa64ff2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: договір опублікований 29.07.19 оприлюднений без зазначення розрахункового рахунку замовника
    Номер додаткової угоди: основний договір
    Дата внесення змін до договору: 30.07.2019 11:27
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір № 42 ПТР-19 від 26.07.2019.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 76ba4acec53c4ec79a2bb4a93c22d046
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.09.2019 10:42
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 від 23.09.19 до Договору № 42ПТР-19 від...
p7s
sign.p7s