-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області
продовження фінансування, строку виконання робіт, додаток №1 до договору викладено в новій редакції
2 586 058.00
UAH з ПДВ
Номер:
ce81885e537d4ee199c00da5300dd096
Ідентифікатор договору:
UA-2019-05-23-001987-a-b1
Замовник:
Станишівська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04348444
-
Контактна особа:
Олександр Цьмох 492744 stansilrada@ukr.net
-
Адреса:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36104970
-
Контактна особа:
Руслан Старинець +380963848407 prorab_sun@ros.zt.ua
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 91/1
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
продовження фінансування, строку виконання робіт, додаток №1 до договору викладено в новій редакції
Номер договору:
226
Дата підписання:
24.07.2019 15:30
Період дії договору:
24.07.2019 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 586 058.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 431 009.66 UAH)
Оплачено:
2 557 082.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 426 180.35 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
23.05.2019 - 31.05.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
67c5bd3c9a014b71a9129481494fca0b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження фінансування, виконання робіт та строку дії договору
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.04.2020 12:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6bd1f795624a4dafa5b40ec1cf5cfc24
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв’язку з відсутністю фінансування в повному обсязі та враховуючи фактичні обсяги видатків замовника на 2020 рік по об’єкту: «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області, необхідно внести зміни до договору з ПП «Компанія РОС» (36104970) № 226 від 24.07.2019 про закупівлю робіт «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області», а саме:
Пункт 3.1. викласти в наступній редакції:
«3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 2 586 058,00 грн. (Два мільйони п’ятсот вісімдесят шість тисяч п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 431 009,67 грн (Чотириста тридцять одна тисяча дев’ять гривень 67 копійок).
Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок) в т.ч ПДВ – 166 666,67 грн (Сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок
Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 161 456,56 грн. (Сто шістдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят шість гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ – 26 909,43 грн (Двадцчть шість тисяч дев’ятсот дев’ять гривень 43 копійки)
Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1 424 601,44 грн. (Один мільйон чотириста сорок тисяч шістсот одна гривня 44 копійки) в т.ч. ПДВ – 237 433,57 грн (Двісті тридцять сім тисяч чотириста тридцять три гривні 57 копійок).
Фінансування робіт буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
06.11.2020 17:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4ad13e27336d4896bdc460784f29eb52
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1У звязку з коригуванням та затвердженням проектно-кошторисної документації на обєкт «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою вул. Шкільна 1, с. Піски, Житомирського району, Житомирської області» (код ДК 021-2015-45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація») з урахуванням вимог Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року N 668 сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Додатку № 1 до Договору та викласти його в новій редакції, що додається.
Пункт 3.1. викласти в наступній редакції:
«3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 2 586 058,00 грн. (Два мільйони п’ятсот вісімдесят шість тисяч п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 431 009,67 грн (Чотириста тридцять одна тисяча дев’ять гривень 67 копійок).
Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок) в т.ч ПДВ – 166 666,67 грн (Сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок
Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 161 456,56 грн. (Сто шістдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят шість гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ – 26 909,43 грн (Двадцчть шість тисяч дев’ятсот дев’ять гривень 43 копійки)
Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1 424 601,44 грн. (Один мільйон чотириста сорок тисяч шістсот одна гривня 44 копійки) в т.ч. ПДВ – 237 433,57 грн (Двісті тридцять сім тисяч чотириста тридцять три гривні 57 копійок).
Фінансування робіт буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів».
Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в п.5.1. Договору та викласти його в редакції:«5.1. Строк виконання робіт – до 30.06.2021 року
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
28.05.2021 17:00
Статус:
Опубліковано