• Відкриті торги
  • КЕП

Приладдя для навчальних закладів

678 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 778e74ddea9d4ae99ac34757acda1e4e
Ідентифікатор договору: UA-2019-06-12-000829-b-b1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Сумської області
Постачальник: ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 433
Дата підписання: 12.07.2019 08:44
Період дії договору: 12.07.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 678 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 678 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
комплект засобів навчання для кабінетів початкової школи
Код ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів
Кількість 1 комплект
Період постачання 25.07.2019 - 20.08.2019
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, вул. Гетьмана Мазапи, 3-а На карті

Внесені зміни

    Номер: 2d4303c8c8ee4bb69192bf100357eae4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження терміну поставки до 31.08.2019 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.08.2019 14:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода № 1 (дидактика).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8121fce765ea4b41b0b69eaa0aff6ae6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження терміну поставки до 13.09.2019 року
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.08.2019 09:27
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №2.pdf
p7s
sign.p7s