-
Відкриті торги
-
КЕП
Мультимедійне обладнання для початкових класів «Нової української школи» (Мультимедійний проектор, проекційний екран для проектору)
720 498.00
UAH з ПДВ
Номер:
5aa1eb6d02404d3d8dcf098a28fab025
Ідентифікатор договору:
UA-2019-05-28-000043-a-c1
Замовник:
Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
02144594
-
Контактна особа:
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com http://www.osvita-horodok.lviv.ua/
-
Адреса:
81500, Україна, Львівська область, Horodok, 16 Dzherelna St
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
×
-
Код ЄДРПОУ:
13566542
-
Контактна особа:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ +380964861953 tov.elim.zt@gmail.com
-
Адреса:
Україна, Житомирська обл., Житомир, 10029, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ МАНУЇЛЬСЬКОГО, будинок 141, квартира 75
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
Т19-30
Дата підписання:
10.07.2019 00:00
Період дії договору:
10.07.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору:
720 498.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 083.00 UAH)
Оплачено:
720 498.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120 083.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Мультимедійний проектор
Кількість
46 штуки
Період постачання
до 01.08.2019
Проекційний екран для проектору
Кількість
46 штуки
Період постачання
до 01.08.2019
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3766699bb836416faf662cc77525a932
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили продовжити строк поставки товарів до 10.08.2019 р. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди. Сума договору та загальний обсяг постачання після внесення змін – не змінились
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.07.2019 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4234c9a3f9134a6989c77a6e5e397f5c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди здійснити покращення якості предмета закупівлі, без збільшення суми визначеної в договорі, у звязку з цим найменування та опис товару «Мультимедійний проектор» викласти в новій редакції. Сума договору та загальний обсяг постачання після внесення змін – не змінились. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.08.2019 00:00
Статус:
Опубліковано