• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень

1 129 961.00 UAH з ПДВ
Номер: 380959048d254acba4226971cab4ffa7
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-29-000652-a-c1
Замовник: Гімназія "Троєщина" ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва
Постачальник: ТОВ САЛАМАНДР
Класифікатор ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 77
Дата підписання: 08.07.2019 00:00
Період дії договору: 08.07.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору: 1 129 961.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 188 326.83 UAH)
Оплачено: 1 129 961.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 188 326.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.07.2019
Місце постачання 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 14-В На карті

Внесені зміни

    Номер: 6ee77e0ad7bf4aeb90ed5dec2bcfeefd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі пунктів 2.5, 2.6 Договору № 77 від 08.07.2019р., з урахуванням витрат на здійснення технічного нагляду на підставі норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Дод. К п.44 у розмірі не більше 2,5 % від БМР глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, у зв’язку з тим, що вони є витратами на утримання служб Замовника
    Номер додаткової угоди: 77
    Дата внесення змін до договору: 08.07.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
договір
pdf
додаткова угода пс.pdf
    Номер: 31372354e307425e98c6f78038fd20a9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З метою надання якісних послуг з дотриманням діючих норм та технологій
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.08.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода пс2.pdf