• Відкриті торги
  • КЕП

Жилет сигнальний

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Жилет сигнальний – 7 729 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Вид предмета закупівлі: Товари. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

782 354.64 UAH з ПДВ
Номер: ad0774b641c64dfba3598419809fd9ec
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-23-001175-a-c1
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ТОВ"Українська швейна фабрика"
Класифікатор ДК 021:2015: 18230000-0 Верхній одяг різнийАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Жилет сигнальний – 7 729 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Вид предмета закупівлі: Товари. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Номер договору: уз/цл-19488/ю
Дата підписання: 08.07.2019 00:00
Період дії договору: 08.07.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору: 782 354.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 130 392.44 UAH)
Оплачено: 782 354.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 130 392.44 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Жилет сигнальний
Код ДК 021:2015: 18230000-0 Верхній одяг різний
Кількість 7729 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 7b3316faec434f5bb96ad1f67627525f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацію (Додаток № 2 до Договору) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 108 613,50 (Сто вiсiм тисяч шiстсот тринадцять гривень 50 копiйок), ПДВ – 20% - 21 722,70 (Двадцять одна тисяча сiмсот двадцять двi гривнi 70 копiйок), разом з ПДВ – 130 336,20 (Сто тридцять тисяч триста тридцять шiсть гривень 20 копiйок).» 2. Включити до Договору Специфікацію №2 на суму 130 336,20 грн. з ПДВ. 3. Внести зміни п.3.1. розділу 3 «Ціна товару та ціна договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна сума даного Договору становить – 651 962,20 (Шiстсот п'ятдесят одна тисяча дев'ятсот шiстдесят двi гривнi 20 копiйок), ПДВ – 20% - 130 392,44 (Сто тридцять тисяч триста дев'яносто двi гривнi 44 копiйки), разом з ПДВ – 782 354,64 (Сiмсот вiсiмдесят двi тисячi триста п'ятдесят чотири гривнi 64 копiйки)» 4. Внести зміни до п. 13.7. розділу 13 «Інші умови договору», виклавши його в наступній редакції: «13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року. Проте, в частині оплати – до повного виконання Сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу Постачальника, - до повного виконання». 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19488/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 782 354,64 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації)
    Номер додаткової угоди: уз/цл-19488/ю/д
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
повідомлення жилети (1).docx
pdf
19488-ДУ (1).pdf
p7s
sign.p7s