-
Відкриті торги
-
КЕП
Шкільні меблі (Навчальне обладнання для кабінету географії)
113 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
f3f911af88f34e7997ea73d833d93ff7
Ідентифікатор договору:
UA-2019-05-15-003262-a-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143548
-
Контактна особа:
Леся П’ятничанська +380343320407 tenderosvitakra@ukr.net
-
Адреса:
78200, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия, бульвар Лесі Українки, буд.45
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3025815562
-
Контактна особа:
Наталія +380954588565 skorpion82.nd@gmail.com
-
Адреса:
14033, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Льотна 13, 4
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
273
Дата підписання:
18.06.2019 16:00
Період дії договору:
18.06.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
113 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
113 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі (Навчальне обладнання для кабінету географії)
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 01.07.2019
Місце постачання
78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, бульвар Лесі Українки,45
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
560e0fc2e2e8468b9cc799affd72ff09
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер додаткової угоди:
№1 до договору №273
Дата внесення змін до договору:
09.07.2019 10:00
Статус:
Опубліковано