-
Відкриті торги
-
КЕП
Проїзний документ АСК «Експрес»
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Проїзний документ АСК "Експрес" – 3 888 500,00 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
3 303 669.60
UAH з ПДВ
Номер:
1d42c97cf6464fbaa7b394771d3e5df6
Ідентифікатор договору:
UA-2019-04-03-000312-c-c2
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41022900
-
Контактна особа:
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua
-
Адреса:
01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ДП Київська офсетна фабрика
×
-
Код ЄДРПОУ:
05450185
-
Контактна особа:
Мукомел Ростислав Володимирович +380444304233 dp.kof.po@gmail.com
-
Адреса:
04074, Україна, Київська область, Київ, вул. Бережанська,1
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Опис:
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Проїзний документ АСК "Експрес" – 3 888 500,00 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Номер договору:
уз/цл19449/ю товар, власні кошти, післяоплата 30 бн.дн
Дата підписання:
24.06.2019 00:00
Період дії договору:
24.06.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору:
3 303 669.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 550 611.60 UAH)
Оплачено:
3 303 667.47 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 550 611.24 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проїзний документ АСК «Експрес»
Кількість
3888500 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
dd5baeb331b94f708868b682ac8bfc1d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку;
12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацію №2 (Додаток № 2 до Договору) та внести відповідні зміни до Договору.
При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 458 843,00 (Чотириста п'ятдесят вiсiм тисяч вiсiмсот сорок три гривнi 00 копiйок), ПДВ – 20% - 91 768,60 (Дев'яносто одна тисяча сiмсот шiстдесят вiсiм гривень 60 копiйок), разом з ПДВ – 550 611,60 (П'ятсот п'ятдесят тисяч шiстсот одинадцять гривень 60 копiйок).»
2. Включити до Договору Специфікацію №2 на суму 550 611,60 грн. з ПДВ.
3. Внести зміни п.3.1. розділу 3 «Ціна товару та ціна договору», виклавши його в наступній редакції:
«3.1. Загальна сума даного Договору становить – 2 753 058,00 (Два мiльйони сiмсот п'ятдесят три тисячi п'ятдесят вiсiм гривень 00 копiйок), ПДВ – 20% - 550 611,60 (П'ятсот п'ятдесят тисяч шiстсот одинадцять гривень 60 копiйок), разом з ПДВ – 3 303 669,60 (Три мiльйони триста три тисячi шiстсот шiстдесят дев'ять гривень 60 копiйок)»
4. Внести зміни до п. 13.7. розділу 13 «Інші умови договору», виклавши його в наступній редакції:
«13.7.Строк дії даного Договору встановлюється з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року. Проте, в частині оплати – до повного виконання Сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу Постачальника, - до повного виконання».
13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19449/Ю/ду1
14. Сума договору після внесення змін. 3 303 669,60 грн. з ПДВ.
15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер додаткової угоди:
уз/цл19449/ю/ду
Дата внесення змін до договору:
28.12.2019 00:00
Статус:
Опубліковано