• Відкриті торги
  • КЕП

Проїзний документ АСК «Експрес»

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Проїзний документ АСК "Експрес" – 3 888 500,00 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)

3 303 669.60 UAH з ПДВ
Номер: 1d42c97cf6464fbaa7b394771d3e5df6
Ідентифікатор договору: UA-2019-04-03-000312-c-c2
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ДП Київська офсетна фабрика
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Опис: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Проїзний документ АСК "Експрес" – 3 888 500,00 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Номер договору: уз/цл19449/ю товар, власні кошти, післяоплата 30 бн.дн
Дата підписання: 24.06.2019 00:00
Період дії договору: 24.06.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору: 3 303 669.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 550 611.60 UAH)
Оплачено: 3 303 667.47 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 550 611.24 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проїзний документ АСК «Експрес»
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 3888500 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: dd5baeb331b94f708868b682ac8bfc1d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацію №2 (Додаток № 2 до Договору) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 458 843,00 (Чотириста п'ятдесят вiсiм тисяч вiсiмсот сорок три гривнi 00 копiйок), ПДВ – 20% - 91 768,60 (Дев'яносто одна тисяча сiмсот шiстдесят вiсiм гривень 60 копiйок), разом з ПДВ – 550 611,60 (П'ятсот п'ятдесят тисяч шiстсот одинадцять гривень 60 копiйок).» 2. Включити до Договору Специфікацію №2 на суму 550 611,60 грн. з ПДВ. 3. Внести зміни п.3.1. розділу 3 «Ціна товару та ціна договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна сума даного Договору становить – 2 753 058,00 (Два мiльйони сiмсот п'ятдесят три тисячi п'ятдесят вiсiм гривень 00 копiйок), ПДВ – 20% - 550 611,60 (П'ятсот п'ятдесят тисяч шiстсот одинадцять гривень 60 копiйок), разом з ПДВ – 3 303 669,60 (Три мiльйони триста три тисячi шiстсот шiстдесят дев'ять гривень 60 копiйок)» 4. Внести зміни до п. 13.7. розділу 13 «Інші умови договору», виклавши його в наступній редакції: «13.7.Строк дії даного Договору встановлюється з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року. Проте, в частині оплати – до повного виконання Сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу Постачальника, - до повного виконання». 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19449/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 3 303 669,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
    Номер додаткової угоди: уз/цл19449/ю/ду
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
19449-ДУ (1).pdf
docx
повідомлення КОФ (1).docx
p7s
sign.p7s