-
Відкриті торги
-
КЕП
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Єфремова, ПВ-2503, ПВ-2506, ПВ-2507 у Святошинському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
4 059 758.13
UAH з ПДВ
Номер:
2b4c510479804d25a38bfd63459aae08
Ідентифікатор договору:
UA-2019-04-09-001615-b-c1
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03360905
-
Контактна особа:
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net http://gorsvet.kiev.ua
-
Адреса:
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»
×
-
Код ЄДРПОУ:
41423786
-
Контактна особа:
Гуєв Анзор Жангерійович +380931674684 yevrostroi@gmail.com
-
Адреса:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Зоологічна, буд. 4А, офіс 139
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
18-КР
Дата підписання:
10.06.2019 10:00
Період дії договору:
10.06.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
4 059 758.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 059 758.13 UAH)
Оплачено:
4 059 758.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 059 758.13 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Єфремова, ПВ-2503, ПВ-2506, ПВ-2507 у Святошинському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.12.2019
Місце постачання
00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Академіка Єфремова, ПВ-2503, ПВ-2506, ПВ-2507 у Святошинському районі м.Києва
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
31107c93960b46b9ae33204c7e0f88be
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін та уточнень до основного договору
Номер додаткової угоди:
18-КР
Дата внесення змін до договору:
10.06.2019 10:10
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6f20ce2f814749dba8b77ed5d0052752
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції:
«14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 1233060,91 (Один мільйон двісті тридцять три тисячі шістдесят грн. 91 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер додаткової угоди:
18-КР
Дата внесення змін до договору:
13.06.2019 10:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
efa550691dc140ee9e2e2fef2f359643
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме:
1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 4059758,13 (Чотири мільйони п'ятдесят дев'ять тисяч сімсот п'ятдесят вісім грн. 13 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 676626,35 (Шістсот сімдесят шість тисяч шістсот двадцять шість грн. 35 коп.) гривень.
2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції:
«3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 4059758,13 (Чотири мільйони п'ятдесят дев'ять тисяч сімсот п'ятдесят вісім грн. 13 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 676626,35(Шістсот сімдесят шість тисяч шістсот двадцять шість грн. 35 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
04.10.2019 10:00
Статус:
Опубліковано