-
Відкриті торги
-
КЕП
РЕКОНСТРУКЦІЯ ДАХУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) «ЧЕРВОНА ШАПОЧКА» ПО ВУЛ. ЗАВОДСЬКА, 13 А В СМТ ЛАДАН ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
1 967 217.70
UAH з ПДВ
Номер:
60975cd8b7ed48a083b2406dc7264fae
Ідентифікатор договору:
UA-2019-04-05-000076-a-a1
Замовник:
ЛАДАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
×
-
Код ЄДРПОУ:
04412449
-
Контактна особа:
Падалка Олександр +380661933354,+380463777374 radaladan@ukr.net
-
Адреса:
17583, Україна, Чернігівська область, Прилуцький район, смт. Ладан, вул. Миру, 77-а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "МПБП Стимул"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30894417
-
Контактна особа:
Колесник Дмитро Вікторович +380463731498 stimul.prk@ukr.net
-
Адреса:
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул. Соборна, 46
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
6
Дата підписання:
05.06.2019 11:43
Період дії договору:
05.06.2019 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
1 967 217.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 327 869.61 UAH)
Оплачено:
1 332 705.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 222 117.51 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
РЕКОНСТРУКЦІЯ ДАХУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) «ЧЕРВОНА ШАПОЧКА» ПО ВУЛ. ЗАВОДСЬКА, 13 А В СМТ ЛАДАН ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6ea07c16cf3e4fcf9e27c6ede4cee7ea
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди:
1. Змінити п.п.3.1. п.З, виклавши абзац 2 у наступній редакції:
«У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 1332705,10 грн. (один мільйон триста тридцять дві тисячі сімсот п’ять гривень 10 копійок), з урахуванням ПДВ 222117,52 грн. (двісті двадцять дві тисячі сто сімнадцять гривень 52 копійок).
З них в тому числі:
1293888,45 грн. (один мільйон двісті дев’яносто три тисячі вісімсот вісімдесят вісім гривень 45 копійок) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
38816,65 грн. (тридцять вісім тисяч вісімсот шістнадцять гривень 65 копійок) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.»
2. Внести зміни до п.п.4.1. п.4 виклавши в новій редакції:
«Розрахунки проводяться шляхом:
Згідно п.19 ПКМУ від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку Державного фінансування капітального будівництва» надати аванс для придбання матеріалів у розмірі в розмірі 30% від обсягу договірної ціни, з урахуванням ПДВ, що складає 388166,53 грн. (триста вісімдесят вісім тисяч сто шістдесят шість гривень 53 копійок) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, на строк не більше трьох місяців.
Згідно п.п.З п.1 ПКМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» здійснити попередню оплату для придбання матеріалів в розмірі 30% на строк не більше трьох місяців в сумі 11645,00 грн. (одинадцять тисяч шістсот сорок п’ять гривень 00 копійок) співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.
- подальшої оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 15 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт.
Підрядник до трьох місяців відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3.»
3. Внести зміни до п.12, виклавши «Додаток №1 - Календарний графік виконання робіт» в новій редакції (додається).
4. Доповнити п.13
- реквізити підрядника наступним:
«р/р 37120074252243 Державна казначейська
служба України МФО 820172».
- реквізити замовника наступним:
п/пЗ5423146736051; 35424146036051
В ГУ ДКСУ в Чернігівській області
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
05.06.2019 12:06
Статус:
Опубліковано