-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) - 39130000-2 «Офісні меблі» (Стелаж архівний з антресоллю, стіл письмовий, тумба приставна, стіл приставний, шафа для паперів з скляними дверцятами, шафа з полками, шафа гардеробна).
77 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
3bf5522d5f8d4ce7be397cd9e24c0368
Ідентифікатор договору:
UA-2019-05-06-000328-b-a1
Замовник:
Виконавчий комітет Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04053507
-
Контактна особа:
Ясинецький Олександр Анатолійович 380674123550 yasinetskiy2016@ukr.net
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2215400215
-
Контактна особа:
Геннадій Карпінський +380671044508 luchmebliua@gmail.com
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ.ЩОРСА, будинок 121, квартира 103
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
143
Дата підписання:
21.05.2019 08:30
Період дії договору:
до 31.12.2019 00:00
Сума договору:
77 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 966.66 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) - 39130000-2 «Офісні меблі» (Стелаж архівний з антресоллю, стіл письмовий, тумба приставна, стіл приставний, шафа для паперів з скляними дверцятами, шафа з полками, шафа гардеробна).
Кількість
60 штуки
Період постачання
до 31.12.2019