-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4, А3, офісне устаткування різне)
Папір офісний А4, А3, офісне устаткування різне в асортиметі, кількості та за цінами, які зазначені у спеціфікації, що додається до договору і є його невід'ємною частиною. Розрахунки за поставлений товар проводяться безготівковим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару відповідно до видаткових накладних, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Покупця, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених на оплату даного зобов’язання.
66 275.00
UAH без ПДВ
Номер:
38186843557d47628414c26f56d34d51
Ідентифікатор договору:
UA-2019-04-24-003274-b-b1
Замовник:
Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03196630
-
Контактна особа:
Ткаченко Валентина Олександрівна 380577253189 03196630@mail.gov.ua
-
Адреса:
61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА "
×
-
Код ЄДРПОУ:
2877607260
-
Контактна особа:
Татьяна Татьяна +380954100395 tendprozfopk@gmail.com
-
Адреса:
61184, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КОРКА, будинок 44, квартира 24
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Папір офісний А4, А3, офісне устаткування різне в асортиметі, кількості та за цінами, які зазначені у спеціфікації, що додається до договору і є його невід'ємною частиною.
Розрахунки за поставлений товар проводяться безготівковим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару відповідно до видаткових накладних, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Покупця, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених на оплату даного зобов’язання.
Номер договору:
36
Дата підписання:
04.06.2019 10:00
Період дії договору:
04.06.2019 00:00 - 30.12.2019 23:00
Сума договору:
66 275.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний А4, А3, офісне устаткування різне
Кількість
2911 штуки
Період постачання
до 30.12.2019