• Відкриті торги
  • КЕП

код ДК 021:2015-50310000-1 технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та регенерація картриджів)

571 850.00 UAH з ПДВ
Номер: b88291b9de63438cb7a53f8a5b14eb0e
Ідентифікатор договору: UA-2019-04-05-001246-b-c1
Замовник: Головне територіальне управління юстиції в Одеській області
Постачальник: ТОВ "Корал"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 17/2019
Дата підписання: 11.05.2019 11:00
Період дії договору: до 31.12.2019 00:00
Сума договору: 571 850.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 95 308.33 UAH)
Оплачено: 458 007.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 76 334.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та регенерація картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3042 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 34 На карті

Внесені зміни

    Номер: af58b7ca8b584d3495044e1438209e02
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з необхідністю уточнення окремих найменувань обладнання та доповнення строками «Разом за технічне обслуговування», «Разом за регенерацію», «Разом за заправку» та «Всього за таблицею», викласти у новій редакції Додаток №1 до Договору - «Специфікація», що є додатком до цієї Додаткової угоди і який набирає чинності з моменту його підписання.
    Номер додаткової угоди: 17/2019
    Дата внесення змін до договору: 24.06.2019 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
dop 1 24-06-19.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 505ac63e6dcc406ca0b485241cf9b117
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони узгодили зменшення ціни Договору на 113843,00 грн. (сто тринадцять тисяч вісімсот сорок три гривні 00 коп.) та викласти пункт 3.1 розділу 3 Договору у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 458007,00 грн. (чотириста п’ятдесят вісім тисяч сім гривень 00 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ 20 % 76334,50 грн. (сімдесят шість тисяч триста тридцять чотири гривні 50 коп.).» 2. Викласти у новій редакції Додаток №1 до Договору - «Специфікація», що є додатком до цієї Додаткової угоди і який набирає чинності з моменту його підписання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 02.12.2019 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
dodatkova 2 02-12.pdf
p7s
sign.p7s