-
Відкриті торги
-
КЕП
Молоко
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Молоко ультра пастеризоване – 159 474 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
4 213 923.36
UAH з ПДВ
Номер:
a14e480f238e45a19cb68fd57e023c18
Ідентифікатор договору:
UA-2019-03-21-001245-a-a1
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41022900
-
Контактна особа:
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua
-
Адреса:
01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
×
-
Код ЄДРПОУ:
23063575
-
Контактна особа:
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю +380675233582 vladimir.nepochatih@gmail.com http://www.loostdorf.com/
-
Адреса:
Україна, Вінницька обл., Іллінці, 22700, Вінницька область, місто Іллінці, вулиця Коцюбинського, будинок 1
Класифікатор ДК 021:2015:
15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Опис:
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Молоко ультра пастеризоване – 159 474 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Номер договору:
уз/цл-19315/ю
Дата підписання:
07.05.2019 00:00
Період дії договору:
07.05.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору:
4 213 923.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 702 320.56 UAH)
Оплачено:
3 114 148.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 519 024.77 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко ультра пастеризоване
Кількість
159474 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
99475a62a8eb44cc92838b05f9f1e40f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викладення в новій редакції п.15 Юридичні адреси сторін. Зміна банківських реквізитів (зміна розрахункового рахунку в зв’язку з переходом банківської системи України на розрахунки по платежам в національній валюті з використанням розрахункових рахунків в форматі IBAN).
Номер додаткової угоди:
№ УЗ/ЦЛ-19315/Ю
Дата внесення змін до договору:
08.10.2019 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
f054c91843b249af8e5d5c5887563de2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку;
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору.
При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 585 254,90 грн. (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч двісті п’ятдесят чотири гривні 90 коп.), крім того ПДВ 20% - 117 050,98 грн. (сто сімнадцять тисяч п’ятдесят гривень 98 коп.), що разом становить 702 305,88 грн. (сімсот дві тисячі триста пять гривень 88 коп.).
Включити до Договору Специфікацію № 3 на суму: 585 254,90 грн. (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч двісті п’ятдесят чотири гривні 90 коп.), крім того ПДВ 20% - 117 050,98 грн. (сто сімнадцять тисяч п’ятдесят гривень 98 коп.), що разом становить 702 305,88 грн. (сімсот дві тисячі триста пять гривень 88 коп.).
Внести зміни до п.3.1. розділу 3 «Ціна товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції:
«3.1. Загальна сума даного Договору становить - 3 511 602,80 грн. (три мільйони п’ятсот одинадцять тисяч шістсот дві гривні 80 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 702 320,56 грн. (сімсот дві тисячі триста двадцять гривень 56 коп.), що разом становить 4 213 923,36 грн. (чотири мільйони двісті тринадцять тисяч дев’ятсот двадцять три гривні 36 коп.).
Внести зміни до п. 13.7. розділу 13 «Інші умови договору», виклавши його в наступній редакції:
«Строк дії даного Договору встановлюється з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року. Проте, в частині оплати – до повного виконання Сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу Постачальника, - до повного виконання».
Номер додаткової угоди:
УЗ/ЦЛ-19315/Ю/д
Дата внесення змін до договору:
23.12.2019 00:00
Статус:
Опубліковано