• Відкриті торги
  • КЕП

Шкільні меблі (комплект 1-місний учнівський: стіл регулюємий, антисколіозний з полицею та стілець Т-подібний з регулюванням висоти)

215 124.00 UAH з ПДВ
Номер: 63d6e9bec8564b049f24182fddef83bb
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-03-001422-a-a1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Томаківської селищної ради
Постачальник: ТОВ "ТД"АНШАР"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 123
Дата підписання: 10.06.2019 13:00
Період дії договору: 10.06.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 215 124.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 35 854.00 UAH)
Оплачено: 215 124.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 35 854.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі (комплект 1-місний учнівський: стіл регулюємий, антисколіозний з полицею та стілець Т-подібний з регулюванням висоти)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 197 комплект
Період постачання до 01.08.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Внесені зміни

    Номер: 18abe8fc6036474c98743d47adc11dd4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна терміну оплати
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.07.2019 14:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
ДУ1.jpg
jpg
Протокол 123.jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: b8534e1ac3574556a0b83f5084c6e45f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.07.2019 16:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Протокол 129.jpg
jpg
ДУ 2.jpg
p7s
sign.p7s